,

Salam takziah

Assalamualaikum,

Beberapa hari ni asyik menerima khabaran yang meyedihkan.

 Salam takziah buat Sis Lin sekeluarga yang baru je kehilangan adik iparnya. Semoga roh arwah ditempatkan dikalangan orang-orang soleh dan beriman disisiNya. Insyallah, amin. 

Sama juga buat adik ipar lelaki ako yang baru je mendapat berita kepulangan saudara terdekat ke rahmatullah pagi semalam. Bergegas juga la kena balik ke Kluang. 
Alhamdulilah, segala urusan dipermudahkan.

Pastu I is speechless sangat terutama sekali dapat khabar berita dari adik sendiri.
Wife nya disahkan menghidap kanser payudara tahap 3. 
Allahuakhabr!! Last jumpa adik ipar masa raya tempoh hari.
Lama juga la kan tak bersua. Siapa sangka, dari seorang yang happy go lucky, 
alih-alih dapat kabar berita yang menyedihkan. 
Pape pun, harap adik ako ngan wife nya kuat nak hadapi dugaan dariNYa.
Be strong! Don't give up!!

Untuk korang, apa pun dugaan dan musibah, insyallah hadapi lah dengan tenang dan sentiasa be strong ok!!

Nota Jemari: ako pun belum tentu sekuat mereka.... 



Share:

2 comments:

  1. Terima kasih Retna..
    Ujian dr Allah..hari kita esok lusa, kita pun tak tau kan.. :(

    ReplyDelete

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.