Followers

Saturday, October 11, 2008

Entri SPESEL

Ekceli banyak sangat owang bertanya..
Sebab dah alang2 si chime ni tempek komen pasal mende alah ni kan..
So, ako buat la entry khas pasal nih...

Ok ye, pada yang x tahu tuh, ni ako nak habaq mai sket.. Ye ye ako dah selamat menghadiri kursus nikah kawen pada tahun 2006. Memandangkan sijil tu seumur hidup kan, sbb tu ako amek kursus tu awal2... So, pasni x yah nak terhegeh2 gi kursus tu, anytime dah leh kawen. TAPI erkkk ngan sape ek?

Nota Jemari: tunggu lagi setahun..

4 comments:

i-chimera said...

aisehhhh... sekali tekaan ku tepat belaka daaaaa...

suka baca ayat "telah menyertai dgn JAYANYA tu..."

huhu, lepas ni bila2 masa pun dah boleh nikah dah lah...

AKO said...

ahhahahaha nak NIKAH... :p

BSA said...

semacam mudah je kata nak nikah tu...heheh, so kat Malaysia ni sesiapa je lah boleh hadiri kursus pra nikah?...
kalau kita lain plak, kena hadiri kursus dengan bakal suami/isteri pada masa yang sama, walaupun akan berlainan bilik.
Walaupun dah kursus...kira-kira 6 tahun lalu, mungkin tak banyak yang dapat saya ingat (duhhh), hehehe

AKO said...

hehehe sebut NIKAH mmg arr senang kan.. yup kat msia sesape pun dah leh gi kursus tuh..

nak tawen nak tawenk :p