Entri SPESEL

Ekceli banyak sangat owang bertanya..
Sebab dah alang2 si chime ni tempek komen pasal mende alah ni kan..
So, ako buat la entry khas pasal nih...

Ok ye, pada yang x tahu tuh, ni ako nak habaq mai sket.. Ye ye ako dah selamat menghadiri kursus nikah kawen pada tahun 2006. Memandangkan sijil tu seumur hidup kan, sbb tu ako amek kursus tu awal2... So, pasni x yah nak terhegeh2 gi kursus tu, anytime dah leh kawen. TAPI erkkk ngan sape ek?

Nota Jemari: tunggu lagi setahun..

4 comments:

  1. aisehhhh... sekali tekaan ku tepat belaka daaaaa...

    suka baca ayat "telah menyertai dgn JAYANYA tu..."

    huhu, lepas ni bila2 masa pun dah boleh nikah dah lah...

    ReplyDelete
  2. semacam mudah je kata nak nikah tu...heheh, so kat Malaysia ni sesiapa je lah boleh hadiri kursus pra nikah?...
    kalau kita lain plak, kena hadiri kursus dengan bakal suami/isteri pada masa yang sama, walaupun akan berlainan bilik.
    Walaupun dah kursus...kira-kira 6 tahun lalu, mungkin tak banyak yang dapat saya ingat (duhhh), hehehe

    ReplyDelete
  3. hehehe sebut NIKAH mmg arr senang kan.. yup kat msia sesape pun dah leh gi kursus tuh..

    nak tawen nak tawenk :p

    ReplyDelete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging .
For any inquiries, email: anakomak6@gmail.com