Entri SPESEL

Ekceli banyak sangat owang bertanya..
Sebab dah alang2 si chime ni tempek komen pasal mende alah ni kan..
So, ako buat la entry khas pasal nih...

Ok ye, pada yang x tahu tuh, ni ako nak habaq mai sket.. Ye ye ako dah selamat menghadiri kursus nikah kawen pada tahun 2006. Memandangkan sijil tu seumur hidup kan, sbb tu ako amek kursus tu awal2... So, pasni x yah nak terhegeh2 gi kursus tu, anytime dah leh kawen. TAPI erkkk ngan sape ek?

Nota Jemari: tunggu lagi setahun..
Share:

4 comments:

  1. aisehhhh... sekali tekaan ku tepat belaka daaaaa...

    suka baca ayat "telah menyertai dgn JAYANYA tu..."

    huhu, lepas ni bila2 masa pun dah boleh nikah dah lah...

    ReplyDelete
  2. semacam mudah je kata nak nikah tu...heheh, so kat Malaysia ni sesiapa je lah boleh hadiri kursus pra nikah?...
    kalau kita lain plak, kena hadiri kursus dengan bakal suami/isteri pada masa yang sama, walaupun akan berlainan bilik.
    Walaupun dah kursus...kira-kira 6 tahun lalu, mungkin tak banyak yang dapat saya ingat (duhhh), hehehe

    ReplyDelete
  3. hehehe sebut NIKAH mmg arr senang kan.. yup kat msia sesape pun dah leh gi kursus tuh..

    nak tawen nak tawenk :p

    ReplyDelete

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.