, ,

Minum petang di Setapak Indah

Petang yang indah berangin sepoi2 bahasa.
Tak tahu nak buat hape. Tergerak nak ke kedai ini. Mau makan 'pisang awak' cicah sama kicap. Nyummmyyy... tapi cam x besh klu melantak sowang2. Maka ngan x malu nya, ako terjah aje ke umah kak CT n Che Mat.

Kedai itu adalah terletak di Sri Gombak. Klu kowang mengidam nak makan itu pisang sama kicap, boleh singgah kat itu kedai. Mmg sangat2 sedap klu makan waktu panas2.

Mesej mesej kat CT, wah dia tgh buat kek ceklat. Perghhhh mmg langkah kanan lagi la nampak gaya nya. Hajat nak soh kak ct buatkan teh dangdut ahahaha tapi teh biasa juga yg dapat. Jadii laaaa kann... Ni sampai2 je umah derang, ako skodeng owang baju putih itu. Erkkk... gurlpp kowang jgn tanya ako dia tgh buat hape eh. Tgh skodeng anak dara jiran sebelah kot.. Opssss ya ampunnnnn che mat... *kang kak CT bambu ako ngan penyapu lak kang muahhahaa*....

"Che matt oo che mat, tgh wat hape tuh??"

Wah rajin nya, 'anak dara' sape nih??? eheh silap silap laaaaa kak ct ghope nyer.Muahahhaa... Rajin, bini sape nih??!! Amboii, awat yg sowang tu tersengeh2 cam kerang busuk? "Awat, bini cheq ka nih??"

Jom pekena pisang goreng cicah kicap sama teh tarek!!
Nyummm nyumm... sedap woo...
Makan ramai2 baru syiok... klu makan sowang2 hurmm... konpom x lalu.. ecehhhh cehhh wakakakakaa!!!

Yang paling best akhirnya dapat gak merasa kek moist yg kak ct masak tuh.. sedap hingga menjilat jari. Nak minta lagi tapi keMALUan terserlah.. muahaha.. opssss... Pape pun mmg konpom ari2 makan kat umah kak CT, badan pun dah cam tong.. tidakkkk!!!!!

ehemm ehemm..
Tapi oleh kerana kita takde anak besar utk dikenenkan dgn Ret maka apa kata kalau kita angkat je lah Retna ni jadi adik angkat Kak CT dan CM... Berat tak kamu Ret?? Hehehe
muahahahhaa.... aiyo ber'angkat2' plak dah... adehhh :-D

Nota Jemari: laapaaarrrr!!
Share:

4 comments:

  1. Lain kali dtg jer..x yah segan2 ler ngan kita hahahaha

    adk angkat tuuu..

    ReplyDelete
  2. wakakka tetiba dapat pangkat 'adik angkat' tau!! :p

    *wink* i lapu laa...

    ReplyDelete
  3. adoyaii.. awatla aku tertangkap gambo dari belakang ni?? uwaaaa

    ReplyDelete
  4. wakakaka... pose spesel tau!! Tarak dapat dilihat kat memana majalah... :-D

    ReplyDelete

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.