Followers

Thursday, February 19, 2009

Sape tu?

eheh.. kowang nampak x mamat tu?
Cuba tengok betul2...
Menonong je dier jalan.
Tak toleh kiri kanan pun..
puas kita lambai2 tapi dia buat 'dek' ajer..
*eheh ye ke ako lambai2 tadi ek?*

Ha ako dah 'aim' baekk punya, baru dia pasan.
Huh... taadaaa..
"awak oo awak, sombong eh! Jalan x pandang2 pun kita.."

"ye la ye la, awak ke sana, saya ke sini, mana nak sama haluan kan!"

"AWAS! Awak sedang diperatikan"

laariikkssssss
muahahhaaa...

Nota Jemari: saja saja

4 comments:

CT Delima said...

whahaha..en SODEP gupernya..handsome lah baru ni npk dia berbaju kemeja hehehe

AKO said...

hehehehe... semalam lagi encem.. comei jer.. muahahaaa

Jocko said...

saper ???
ko kenal?
aku tak kenal...
wahhh suka2 jer tegur org

AKO said...

kenal kenal kenall... amboii gi coti2 x ajak pung.... nak hekot gi dabongggggg :p