Followers

Wednesday, February 11, 2009

Wayang oo Wayang

Kan tadi dah cakap, keje start dalam kul 11 ke atas.
So dari kitrg membuang masa, terus kitorang ker KLCC yang bersebelahan je ngan hotel itu. Ako kelaparan. Dari pagi x makan. So, sampai KLCC wajib la melantak dulu kan. Si minah dua owang ni mengidam nak tgk wayang. Memandangkan baru jam 8.40 malam, so apa lagi memasing dah tergedik2 nak layan perasaan dalam panggung.

Segera gi beli tiket dulu.
Aritu kan ako teringin sangat nak tgk citer 'bride wars'.
Minah 2 org tu pun sama gak.

Taadaa konpom 3 tiket citer 'Bride Wars' dalam genggaman.
Yeehaaaaaaa senyum terpancar kat muka memasing akan tetapi......

Baru setengah jam dalam panggung, dapat panggilan dari kak maznah, 'keje' sudah ada. ERkkkk gurlpp... memasing cam berat je nak kuar panggung.. Duduk lagi.. sms balik inform kul 10.30 kitrg balik. Tapi hati rasa x best! Ako ajak gak derang balik time tu jugak. Masuk panggung jam 9.20 malam, kuar panggung jam 10 malam.. Alahaiiiii.. So jangan tanya ako kesudahan citer ini, OK!! Kami pulang dengan muka yang x puas ati & FRUST sangat2!

"Balik la weii... keje dok menunggu kat hotel tu..."

"ye la ye la, kami pulang"
dengan H.A.M.P.A.

Nota Jemari: sape nak banjer ako layan citer ni??? *sengih*

4 comments:

SiS-lin said...

alamak..ruginye tiket tu...aduii x separuh hege lg tu citenyer....nnti lin banjer ret eh...:p

AKO said...

tu la pasal.. frusttt huwaaaaaaa!!

CT Delima said...

Tu ler sape suh mandai2 tgk wayang..bos suh keja dia gi enjoy tgk wayang ehh keh3 x per k.ct dpt "GAJI" kita tgk ramai2 ehh kasi gegar itu panggung hahaha

AKO said...

huwaaaaaa best nyer jom tgk ramai2 kasi gegar itu panggung kann :-D