Debaran makin terasa

Selesai sudah kenduri doa selamat malam tadi..
Kenduri kecil2an je..

Aniwei tengkiu kiki sebab sudi datang...

Ok debaran semakain terasa...
Dag Dig Dug!!

Nota Jemari: Hope sumer nyer berjalan lancar.. AMIN!!
Share:

11 comments:

  1. wah debaran AF7 bermuala sudah..ha3..selamat bertunang kpd sesaiapa yg bertunang...

    ReplyDelete
  2. sori ret berbanyak2 coz xdapat dtg kesana..demam dah ni..kang jangkin kat tetamu kat umah lak sori :(

    ReplyDelete
  3. SELAMAT BERTUNANG...SEMOGA BERKEKALAN KEJINJANG PELAMIN...

    ReplyDelete
  4. kak ret bertunang ek? amboi, tak jemput kite pun.. huhuh.. anyway, slmt bertunang, jgn lupe jemput majlisnya nanti yer :)

    ReplyDelete
  5. ooo... orang kat sini bertunang yerk... tak cakap pun... selamat bertunang nak kawen nanti jangan lupa jemput tau...

    ReplyDelete
  6. Lin,
    ye ye malam ni konsert hehehe

    Qaseh, aida & shay
    hehhehe sape kata kiter yg bertunang ek.... ;-)

    kak CT
    takpe kak... paham situasi akak anak beranak ;)

    chubby
    Nape... x leh ek? hehehe :p

    ReplyDelete
  7. Wahhh..kalau ada sireh junjung, mesti ada org nak buka "ladang" baru..tu kata org tua2 laaa..apa pun selamat lah yeaa pada bakal peladang dan ladang yg akan dibuka tuu!!!...syabas betee!!!!

    ReplyDelete
  8. MAT
    Trimas bagi pihak pak peladang ehhehee :p

    ReplyDelete
  9. kepada sapa pun empunya sireh junjungan tu, tahniah yer...

    ReplyDelete
  10. Tinie
    Ye ye bagi pihak, dia ucap terima kasih... :p

    ReplyDelete

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.