, ,

Kenangan Skolah

Windu zaman skolah.. Baca kisah che mat masa zaman skolah, tup2 ako pun TERwindu lak kat kengkawan lama dulu. Ako x nakal mcm che mat coz ako budak baik. muahahaha... Tapi zaman dolu mana le mampu nak beli kamera canggih2.. Sbb tu gambar2 kenangan zaman skolah takde la banyak sangat.

Ni gambar2 masa form 2..
Ako, Noli, Lin, Lina & Amoi

Ini pun masa form 2 jugak...
Ye ye ini lah geng2 rapat ako masa skolah dulu..
poyo je muka memasing..
hhahaa.. ni klu derang tgk balik muka sendiri, mau menangis terharu ni sbb ako still simpan lagi gambar2 derang ni.

*dah nama pun kamera x canggih, so gambar pun ala2 blur la sket*

Yang ni budak2 tu buli ako..
Ako pun dah x igt ako kena makan apa waktu tu...
Gilo ko... derang mmg saja dengki..
huwaaaa

Kowang tgk kawan ako yg belakang tu..
ewah2 syiok sungguh gelakkan ako..
bukan mau tolong, makin gelak beso adalah..

Masa form 5... Kami adalah meminati kumpulan KRU..
wakakaka... klu igt2 balik betapa teruja nya kitorang waktu itu, alahaii sangat2 la nostalgia..

"weii Huda, ako akan sentiasa ingat ko MADU ako.. waakaka"

We're
b.e.s.t.f.r.i.e.n.d.f.o.r.e.v.e.r

Nota Jemari: nostalgia nyaaa...
Share:

2 comments:

  1. seronok betul bila ingat zaman skola dulu...bila tngk gamba2 skola nak tergelak pun ada...mcm2 ada..cinta monyet pun ada..

    ermmm diam tak diam dah 20 thn akak tinggalkan zaman skolah ni..hihi

    ReplyDelete
  2. saya dah 14 taun kak tglkan zaman skolah... huhu rindu sungguh kan...

    tapi betul la kak, zaman skolah ni mmg byk kenangan manis2... ;-D

    ReplyDelete

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.