Followers

Saturday, March 14, 2009

Kenangan Skolah

Windu zaman skolah.. Baca kisah che mat masa zaman skolah, tup2 ako pun TERwindu lak kat kengkawan lama dulu. Ako x nakal mcm che mat coz ako budak baik. muahahaha... Tapi zaman dolu mana le mampu nak beli kamera canggih2.. Sbb tu gambar2 kenangan zaman skolah takde la banyak sangat.

Ni gambar2 masa form 2..
Ako, Noli, Lin, Lina & Amoi

Ini pun masa form 2 jugak...
Ye ye ini lah geng2 rapat ako masa skolah dulu..
poyo je muka memasing..
hhahaa.. ni klu derang tgk balik muka sendiri, mau menangis terharu ni sbb ako still simpan lagi gambar2 derang ni.

*dah nama pun kamera x canggih, so gambar pun ala2 blur la sket*

Yang ni budak2 tu buli ako..
Ako pun dah x igt ako kena makan apa waktu tu...
Gilo ko... derang mmg saja dengki..
huwaaaa

Kowang tgk kawan ako yg belakang tu..
ewah2 syiok sungguh gelakkan ako..
bukan mau tolong, makin gelak beso adalah..

Masa form 5... Kami adalah meminati kumpulan KRU..
wakakaka... klu igt2 balik betapa teruja nya kitorang waktu itu, alahaii sangat2 la nostalgia..

"weii Huda, ako akan sentiasa ingat ko MADU ako.. waakaka"

We're
b.e.s.t.f.r.i.e.n.d.f.o.r.e.v.e.r

Nota Jemari: nostalgia nyaaa...

2 comments:

noamee said...

seronok betul bila ingat zaman skola dulu...bila tngk gamba2 skola nak tergelak pun ada...mcm2 ada..cinta monyet pun ada..

ermmm diam tak diam dah 20 thn akak tinggalkan zaman skolah ni..hihi

AKO said...

saya dah 14 taun kak tglkan zaman skolah... huhu rindu sungguh kan...

tapi betul la kak, zaman skolah ni mmg byk kenangan manis2... ;-D