Followers

Monday, March 23, 2009

Lobang je berair...

AAAcccccoooommmmm.....
sreeettttttttttt.. sreettttttt...
Sowi, hidong ngah x leh nak bernapas ngan betul...
Banyak air2 sedang kluar dari itu lobang...
Nak kena tadah dalam satu baldi...

aaaccooommmmmmmmmmmmm....
eee x suker nyerrr!!!!!

Nota Jemari: ptoiii....

15 comments:

TiNiE said...

aiyoookkk tajuk entry menakootttkan...!!! grrrr

AKO said...

kah3... muahhahaha... :-D
saja kasi gempaq arr sket :p

Mat Gebu said...

Ishh...lobang berair...ini boleh menimbulkan skandall, ahaks ..Belalangdewa suka ni tajuk2 mcm ni....mana lah belalangdewa ni, pi mengawan kee?

SiS-lin said...

wakakah...weii sunti2 pun lobang berair...cepat totop itu kobang,hahahaha..
ret mkn panadol solauble ret..nasib jauh,klu x virus dh sampai dh ni..hehehee

AKO said...

mat,
wakakakkaa kowang mmg kan klu tajuk2 yg lain mcm sket cepat je nak 'mengawan' wakakkaa...

lin,
ala lin, virus ni dekat ke jauh ke dia tetap akan sampai punya.. ko tunggu je laa.... zassssss virus tu terbang naik kasawari .. kah3...

Mat Gebu said...

ishh..sakat2 si retna ni, tiba2 lobang kembar aku pun berair jugak kooo..adehhh, tobatt pakcik!!!!

AKO said...

wkakakakaka tu la dolat nk kena kan ako lagi.... pstt lobang kembar tu hape? :p

Kasawari said...

memang mengerikan tajuk entri ni. wa ka ka

CT Delima said...

suspen gak ni..lobang banyak lobang ret..ko baik2 kalau nak tulis tajuk tu..hahahaha dah makan obat ker tu? kena minum yang panas2 jer ret.take care ehh :)

AKO said...

kasawari,
eleh ko bukan suker ker tajuk2 mcm tu.. hahaha

kak ct,
hahaha ala bkn sllau wat tajuk yg gempaq sket.. tu br cikit je tu kak... pasni mungkin ada lagi tajuk2 yg mengerikan hahahaha

Jocko said...

sib baik la otak aku otak bersih,,,

AKO said...

ye ker?? bersih ker tuh :p

Masy said...

cuak2 hehehheh

sishoney said...

ehem....demam eh...cepat2 la baik kak...*huwaaaaa*

AKO said...

Masy,
bluwekk :p

sishoney,
tak demam cuma sengau :p