,

Lobang je berair...

AAAcccccoooommmmm.....
sreeettttttttttt.. sreettttttt...
Sowi, hidong ngah x leh nak bernapas ngan betul...
Banyak air2 sedang kluar dari itu lobang...
Nak kena tadah dalam satu baldi...

aaaccooommmmmmmmmmmmm....
eee x suker nyerrr!!!!!

Nota Jemari: ptoiii....
Share:

15 comments:

  1. aiyoookkk tajuk entry menakootttkan...!!! grrrr

    ReplyDelete
  2. kah3... muahhahaha... :-D
    saja kasi gempaq arr sket :p

    ReplyDelete
  3. Ishh...lobang berair...ini boleh menimbulkan skandall, ahaks ..Belalangdewa suka ni tajuk2 mcm ni....mana lah belalangdewa ni, pi mengawan kee?

    ReplyDelete
  4. wakakah...weii sunti2 pun lobang berair...cepat totop itu kobang,hahahaha..
    ret mkn panadol solauble ret..nasib jauh,klu x virus dh sampai dh ni..hehehee

    ReplyDelete
  5. mat,
    wakakakkaa kowang mmg kan klu tajuk2 yg lain mcm sket cepat je nak 'mengawan' wakakkaa...

    lin,
    ala lin, virus ni dekat ke jauh ke dia tetap akan sampai punya.. ko tunggu je laa.... zassssss virus tu terbang naik kasawari .. kah3...

    ReplyDelete
  6. ishh..sakat2 si retna ni, tiba2 lobang kembar aku pun berair jugak kooo..adehhh, tobatt pakcik!!!!

    ReplyDelete
  7. wkakakakaka tu la dolat nk kena kan ako lagi.... pstt lobang kembar tu hape? :p

    ReplyDelete
  8. memang mengerikan tajuk entri ni. wa ka ka

    ReplyDelete
  9. suspen gak ni..lobang banyak lobang ret..ko baik2 kalau nak tulis tajuk tu..hahahaha dah makan obat ker tu? kena minum yang panas2 jer ret.take care ehh :)

    ReplyDelete
  10. kasawari,
    eleh ko bukan suker ker tajuk2 mcm tu.. hahaha

    kak ct,
    hahaha ala bkn sllau wat tajuk yg gempaq sket.. tu br cikit je tu kak... pasni mungkin ada lagi tajuk2 yg mengerikan hahahaha

    ReplyDelete
  11. sib baik la otak aku otak bersih,,,

    ReplyDelete
  12. ehem....demam eh...cepat2 la baik kak...*huwaaaaa*

    ReplyDelete
  13. Masy,
    bluwekk :p

    sishoney,
    tak demam cuma sengau :p

    ReplyDelete

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.