Followers

Monday, March 16, 2009

Takde tajuk

Balik keje tadi ako singgah Giant Batu Caves kejap.
Plan nak beli kad besday tuk AG ako tuk..
Cari punya cari takde yang berkenan di hati...
Plak tu kan adek ako dok pesan soh beli walker..
So jalan punya jalan, cari punya cari pun takde yang berkenan di hati...
Dipendekkkan citer, ntah mcm mana bole terjebak ke sesi menyoping barang2 dapur.. Aiyaakkkk...

Ni sumer sebab adek ako kan nak balik KL..
Harus la ako sediakan sumer barang2 tu..
Klu idak mau nya ako kena bebel 3 hari 3 malam...
Aiyoo x sanggup muahahahaha....

Eeeee nampak sangat ako dah lama x menyoping barang2 tu kan...
Ala... takat ako duduk berdua ngan adik laki ako tu, takde makne nak beli sumer barang2 tu weii... Lain la bila adik pompuan ako dah balik KL, ha mmg terkedek2 la ako sediakan sumer barang tu..


Balik dari Giant tadi lebih kurang jam 7 sampai umah.
Masuk umah alih2 nampak 1 plastik atas meja..
erm tergerak nak tengok..
Buka2 nampak kertas...
Tergerak gak nak baca....

Terkejut ako...
Lorrrr.... bungkusan tuk ako ke nih??
Iskk.... Belek2 dapat sumer kat bawah ni dari shai...
Thanks shai..

Ye la nnt ako g umah ko, ako pakai baju ni ye shaii...
muahahahaa... MERAH, i like!
Tengkiu so much...

FULLSTOP!

Ok sekian entry kali ni.

Nota Jemari: kowang x nak bagi ako hadiah ker?

6 comments:

Kasawari said...

barang dapur ke benda.. dalam bakul tu penuh dgn maggie, roti dan sardin.. woi.. tak reti masak ker.. wa ka ka.. larikkkkkk

AKO said...

elehhh.... ok lagi tu dr ada org tu asek makan lauk kedai jer... hahaha...

atlis ako masak megi sendiri, masak sardin pun sendiri... :p

Mat Gebu said...

Esok2 koo menikah aku bagi lah hadiah..aku pos aje ek..ko rasa2 nak hadiah apa?...jamu2 untuk "laki/bini' boleh tak?

AKO said...

Mat,
ako jamu2 ni x makan weii... seriau je.. ako pernah terai sekali.. adhehh x lalu tekak ako...

SiS-lin said...

Psttt ada dengar baju purple utk lin x?hahahahaha

AKO said...

Lin,
rasa nya ada kot :p