,

Takde tajuk

Balik keje tadi ako singgah Giant Batu Caves kejap.
Plan nak beli kad besday tuk AG ako tuk..
Cari punya cari takde yang berkenan di hati...
Plak tu kan adek ako dok pesan soh beli walker..
So jalan punya jalan, cari punya cari pun takde yang berkenan di hati...
Dipendekkkan citer, ntah mcm mana bole terjebak ke sesi menyoping barang2 dapur.. Aiyaakkkk...

Ni sumer sebab adek ako kan nak balik KL..
Harus la ako sediakan sumer barang2 tu..
Klu idak mau nya ako kena bebel 3 hari 3 malam...
Aiyoo x sanggup muahahahaha....

Eeeee nampak sangat ako dah lama x menyoping barang2 tu kan...
Ala... takat ako duduk berdua ngan adik laki ako tu, takde makne nak beli sumer barang2 tu weii... Lain la bila adik pompuan ako dah balik KL, ha mmg terkedek2 la ako sediakan sumer barang tu..


Balik dari Giant tadi lebih kurang jam 7 sampai umah.
Masuk umah alih2 nampak 1 plastik atas meja..
erm tergerak nak tengok..
Buka2 nampak kertas...
Tergerak gak nak baca....

Terkejut ako...
Lorrrr.... bungkusan tuk ako ke nih??
Iskk.... Belek2 dapat sumer kat bawah ni dari shai...
Thanks shai..

Ye la nnt ako g umah ko, ako pakai baju ni ye shaii...
muahahahaa... MERAH, i like!
Tengkiu so much...

FULLSTOP!

Ok sekian entry kali ni.

Nota Jemari: kowang x nak bagi ako hadiah ker?
Share:

6 comments:

  1. barang dapur ke benda.. dalam bakul tu penuh dgn maggie, roti dan sardin.. woi.. tak reti masak ker.. wa ka ka.. larikkkkkk

    ReplyDelete
  2. elehhh.... ok lagi tu dr ada org tu asek makan lauk kedai jer... hahaha...

    atlis ako masak megi sendiri, masak sardin pun sendiri... :p

    ReplyDelete
  3. Esok2 koo menikah aku bagi lah hadiah..aku pos aje ek..ko rasa2 nak hadiah apa?...jamu2 untuk "laki/bini' boleh tak?

    ReplyDelete
  4. Mat,
    ako jamu2 ni x makan weii... seriau je.. ako pernah terai sekali.. adhehh x lalu tekak ako...

    ReplyDelete
  5. Psttt ada dengar baju purple utk lin x?hahahahaha

    ReplyDelete

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.