Followers

Thursday, August 27, 2009

'Bumblebee' Face Off


Macam-macam la derang ni..
Ni la gara2 minat sangat kat kartun transformer tuh.
Nak beli untuk anak tapi bapak nya dah pakai dulu..

ishh...

Nota Jemari: minat kartun smurf..

4 comments:

CT Delima said...

hissss.... ret nanti tanya kat dia, kat mana dia beli tu ngan harganya sekali. K.ct nak beli kan CM gak lah hahahaha. Kan CM minat giler ngan transformer hehehe

AKO said...

Dia beli thru distributor...
murah sket dalam rm165 tp kat luar dalam rm200++
klu nak konpom kan ngan duit sekali COD, nnt dia tanya kan distributor tu

Jocko said...

saper punya tu RET ???

AKO said...

Jocko,

Si helmi yang punya...