Thursday, August 27, 2009

'Bumblebee' Face Off


Macam-macam la derang ni..
Ni la gara2 minat sangat kat kartun transformer tuh.
Nak beli untuk anak tapi bapak nya dah pakai dulu..

ishh...

Nota Jemari: minat kartun smurf..

4 comments:

  1. hissss.... ret nanti tanya kat dia, kat mana dia beli tu ngan harganya sekali. K.ct nak beli kan CM gak lah hahahaha. Kan CM minat giler ngan transformer hehehe

    ReplyDelete
  2. Dia beli thru distributor...
    murah sket dalam rm165 tp kat luar dalam rm200++
    klu nak konpom kan ngan duit sekali COD, nnt dia tanya kan distributor tu

    ReplyDelete
  3. Jocko,

    Si helmi yang punya...

    ReplyDelete

KOMEN? Sila Sila... Kalau nak ngutuk, AKO halau. Kalau komen yang membina, AKO terima.