Kursus Motivasi .. erkk tak cukup motivasikah ako???

WOW!!! Nama kursus cam gempak je kan tapi hakikatnya ako kurengg seronok sket. Ekceli sepatutnya kursus ni nampak menarek tapi tukang bagi ceramah yang buatkan ako rasa x best. Ingatkan lepas pegi itu kursus, harus la kena berubah personaliti dan sikap tapi cam erkkk sama ajo... 


Tak ramai pun yang attend kursus tersebut. Adalah dalam 14 orang. Buat plak kat Hotel Coronade bukan CONCORDE ye. Hehehehe pada ako x kira la buat kat mana sekali pun yang pasti senang ako nak pegi.

Kami bertiga semeja. So harus la segala tugasan dilakukan bersama. Linda, Ana n diri sendiri.

Penyampaian sijil oleh tukang bagi ceramah. 

Ada apa dengan sijil ni nanti ek?? Alahaaiii....

Gambar beramai2... Mostly peserta adalah dari Bank Negara cuma 2 orang saja owang luar. Sorang dari Miri, sarawak dan sowang lagi dari Alor Setar, kedah.

Nota Jemari: Pes course tuk tahun ni...
Share:

No comments:

Post a Comment

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.