Friday, March 19, 2010

Gigil, lapar Pizza Hut

Akhirnya sampai juga bekalan makanan ako tengahari tadi. Gigil tunggu derang bawa itu pizza. Kan dah kata termimpi2 nak makan, last2 dapat juga. Perghhh nikmaatt!

Lambat lak derang ni nak kuar sumer nyer dari beg plastik. Ako dah gigil kelaparan nih.

Dah... kasi masuk mulut.. opss bismilahirohmanirohim......

Lapaaaarrrrr siot! Sowi la ye memang makan dah x koser nak toleh kiri kanan lagi. Bughok ker cantek ker dah  xpedulik dah janji piza masuk dalam pewot...

Burllppp alhamdulilah kenyang sudah.

Nota Jemari: alamaakkk malu nyaaa...... *makan gelojoh*

10 comments:

  1. erkk..apsal korang sumer tak kuar lunch hr ni?? sbb aku tak de ke?? heheeheh

    ReplyDelete
  2. sbb masing2 ada hal hahahaha :-D

    ReplyDelete
  3. i didnt have pizza for quite some time edy.. =P

    ReplyDelete
  4. hhhehe why not u try to have one now ;)

    ReplyDelete
  5. Kiri, kanan,belakang, depan semua tak tengok.

    ReplyDelete
  6. hhahahahaha x koser dah, makan lagi penting :p

    ReplyDelete
  7. Amboiihh...sessi melantak keee..tu ada sorang makcik baju biru tuu, koo kenal tak sapa, beriya2 benoo makan....siannyaaa, lapo ek...

    ReplyDelete
  8. wkakakakaka kenal kenal.. mmg dia tgh kebulur tu weii :-d

    ReplyDelete
  9. ini rupanya enPenghantar pizza yg dinanti.

    ReplyDelete
  10. hahahahahha laapaarrr dah x kisah lagi dah sape2 pn yg hantar haha :p

    ReplyDelete

KOMEN? Sila Sila... Kalau nak ngutuk, AKO halau. Kalau komen yang membina, AKO terima.