Matta Fair Survey


Kowang tengok la betapa bizi nya suasana kat dalan dewan PWTC tuh. Adusssss naik pening kepala ako. Apa taknya, dari pagi sampai lewat petang ako kat dalam tuh. Nak muntah-muntah dah ghase nya, klu dok lama lagi harus ako pengsan terus. Oh tidaaaakkkkk!!

"Lin oo Lin, ko nampak x apa yang ako nampak? Hahhaha tu ha booth tu sumernye kaler PEPEL!!!!"

Ada gak ako gi survey ke booth pepel tu tapi pakej nya ya ampun mahal sesangat. Ohh tidak sanggup ako utk melabur uwang yang berlebihan ke situ. Tapi siyes, itenary nya memang menarek tapi tapi..gurlppp paham2 sendiri je la yek.

Hampir seharian ako kat dalam tu. Saket2 badan dan kepala sampai skrg masih terasa. AdOoooiiii sape leh tolong picit-picit ek.... 


Nota Jemari: uwekk uwekk.. eheh lain macam lak sampai nak muntah2 nih... gurlppp!?

2 comments:

  1. fuyoo..sungguh pantas..gmbr zeus tu gak yg dimasukkan..btw,jgn muntah2 ek kak ret..tp sye dh nk pengsan dh..:p

    ReplyDelete
  2. wakkkakakaka gmbr zues tu jgak yg menarek wakaka.. eheh pakej dia yg menarek bkn nya dia pun :-D

    ReplyDelete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging .
For any inquiries, email: anakomak6@gmail.com