Matta Fair Survey


Kowang tengok la betapa bizi nya suasana kat dalan dewan PWTC tuh. Adusssss naik pening kepala ako. Apa taknya, dari pagi sampai lewat petang ako kat dalam tuh. Nak muntah-muntah dah ghase nya, klu dok lama lagi harus ako pengsan terus. Oh tidaaaakkkkk!!

"Lin oo Lin, ko nampak x apa yang ako nampak? Hahhaha tu ha booth tu sumernye kaler PEPEL!!!!"

Ada gak ako gi survey ke booth pepel tu tapi pakej nya ya ampun mahal sesangat. Ohh tidak sanggup ako utk melabur uwang yang berlebihan ke situ. Tapi siyes, itenary nya memang menarek tapi tapi..gurlppp paham2 sendiri je la yek.

Hampir seharian ako kat dalam tu. Saket2 badan dan kepala sampai skrg masih terasa. AdOoooiiii sape leh tolong picit-picit ek.... 


Nota Jemari: uwekk uwekk.. eheh lain macam lak sampai nak muntah2 nih... gurlppp!?
Share:

2 comments:

  1. fuyoo..sungguh pantas..gmbr zeus tu gak yg dimasukkan..btw,jgn muntah2 ek kak ret..tp sye dh nk pengsan dh..:p

    ReplyDelete
  2. wakkkakakaka gmbr zues tu jgak yg menarek wakaka.. eheh pakej dia yg menarek bkn nya dia pun :-D

    ReplyDelete

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.