,

Mereka muncul kembali

Adusssss buhsan nya petang2 sabtu nih. Seharian menempek je kat umah. Balik2 ngadap tibi, makan, tido. Huh, camne la tumbesaran nak mengecut kan. Lagi mengembang adalah.

Sejak aktif berFB nih, setiap hari ada je kengkawan baru nak soh add mereka. OK x kisah sebenarnya, ye la mana yang kenal konpom la ako accept tapi ada gak yang ako ragu2 tapi ako accept juga. Huh nape la kena accept ek? Hahahaha kang x accept takut kecik hati plak. Tak kisah la kan asal ko jangan nak buat onar sama ako, udah!!

Ramai juga kengkawan lama yang dah terpisah leh kita jumpa balik kat FB. Ako gerenti kowang pun musti dah jumpa balik kengkawan lama, x kira time skolah ataupun kengkawan sekampung ker, sepermainan ker , kan?! Ako ni bukan jenis nak mencari2, maleh yang amat tapi kadang2 ada gak bila time mood rajin ako datang, ada gak la terai cari mencari kengkawan yang ako tingin sangat nak tahu perkembangan derang sekarang ni. Selalunya tak pernah nya jumpa! Siyes... ntah ek ke sebab ako x reti nak mencari atau mereka yang ako cari tak gunakan nama sebenar dan muka sebenar? Atau rupa paras kowang sudah berubah sampai ako pun x kenal sangat dah. Errmmm.... ntah la ek. 

Ada beberapa kenalan lama yang x ku sangka tiba-tiba muncul kembali dalam hidup ako. Erkk maksud ako muncul dalam FB ako la. Ermmm kowang rindu kat ako eh.. muahhahaa... :-D 
Dah sebab kowang tetiba muncul balik dalam kehidupan ako, x pasal2 bertambah la keinginan ako nak mengetahui kehidupan kowang skrg.. Aiseh... i x suker laa!! Ermm... since mcm tu, now ako tgh tgu lagi sowang 'kawan' untuk muncul dalam FB ako. 

Life dah cam xde pribesi lagi ek?!!

Nota Jemari: Dulu suka kamu tapi kamu pergi, sape soh!! Terpaksa la ako suka sama owang lain.. huhu payah nyaa nak develop perasaan suka tu balik..
Share:

8 comments:

  1. mmg ramai yg kite jmpe blk, hbs smua gmbo kenangan kuar kat FB, berjejer² komen cecah beratus-ratus :) penanga FB

    ReplyDelete
  2. hahahhaha kan tapi klu guy yang kita pernah suker dulu add kita jugak, camno ek? hahaha konpom la xde pribesi dah..

    ReplyDelete
  3. hahaha smua dah add kite kakRet ;)

    ReplyDelete
  4. hehhehehe suka nya dier :p

    ReplyDelete
  5. suka dan bangga, sebab...dorang yg pergi tapi suma still single mingle, kite je yg paling advance hahahah! jodoh ada dimana-mana ;)

    ReplyDelete
  6. heheh betul tu, klu dah jodoh x ke mana... alaaa mana lak jodoh kita sumbunyi ni ek.. lama dah menanti.. x best dah men nyorok2 ... ;-D

    ReplyDelete
  7. hahaha, kan jodoh ada dimana-mana, mesti ada punya kakRet.

    ReplyDelete

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.