Rasa bulan september ni bakal menjadi bulan bersegmen, giveaway dan seangkatan dengannya la kot kan. Hahaha...
Baru pagi tadi SA buat giveaway sempena anniversary 3 tahun perkahwinan dia.
Dan juga pagi tadi ako juga ada buat entry giveaway sempena besday Uyum bakal tiba bulan ini juga.
Petang ini jenguk blog wah ada yang buat pencarian bloglist untuk bulan September iaitu blog thisni3za. Jom la kita join. Syarat - syarat pun simple je, korang bole klik poster kat atas tu.
Ako pun baru lately ni baca blog nieza. So lepas ni bole la teruskan jadi pembaca setia kan. 😉😁
Kepada yang belum join, jom ramai² memeriahkan bloglist nieza...
Nota Jemari: ako pun x sure bloglist ako ni masih ada yg aktif lagi ke idok haha😅😅

0 Comments
Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.
Happy Blogging .
For any inquiries, email: anakomak6@gmail.com