Followers

Tuesday, April 27, 2010

Bila makcik PEPEL memborong

Kowang tengok makcik PEPEL ni.. Amboiiii sakan nya dia bersoping sampai x hirau owang sekeliling dah. Turun KL semata-mata nak borong tudung. heehheh xpe xpe kasi chance la kan. Jangan laki dia tensen bini dia dok borong byk2 udah la ye ;p

Beli kak jangan tak beli. Pilih mana yang berkenan. Pastu soh owang bayar kan ajer. Hahhaha memang senang hidup kan.

Aikk rindu-rinduan plak ye.. 

Tak puas soping lagi ke cik kak oiii???!! Udah2 ler tu, yang ada skrg ni pun dah tak tahu nak letak mana kan? hehehe... kasi beli penyangkut tudung dulu laaaaa..

Gambar beramai-ramai before berpisah.

Nota Jemari: riuh sekampung arr.... macam kambeng kuar kandang tau... hahahahah

3 comments:

TokNabe said...

Salam,
hehe.... kisah mak cik purple pun ada kat sini. Mesti banyak yg kaler purple2 dia beli kot.

ch@ said...

tok, dia mmg ratu pepel. smua serba pepel. agaknya pepel dalam almari dia tu cukup tuk setahun punya, pakai hari² lain.

kakRet siap buat n3 khas buat sisLin. isk isk isk

AKO said...

Tok ngan ch@,
hehhehe kasi chance la makcik pepel ni bersoping kan... saja kasi letak entry dia..