,

Bila makcik PEPEL memborong

Kowang tengok makcik PEPEL ni.. Amboiiii sakan nya dia bersoping sampai x hirau owang sekeliling dah. Turun KL semata-mata nak borong tudung. heehheh xpe xpe kasi chance la kan. Jangan laki dia tensen bini dia dok borong byk2 udah la ye ;p

Beli kak jangan tak beli. Pilih mana yang berkenan. Pastu soh owang bayar kan ajer. Hahhaha memang senang hidup kan.

Aikk rindu-rinduan plak ye.. 

Tak puas soping lagi ke cik kak oiii???!! Udah2 ler tu, yang ada skrg ni pun dah tak tahu nak letak mana kan? hehehe... kasi beli penyangkut tudung dulu laaaaa..

Gambar beramai-ramai before berpisah.

Nota Jemari: riuh sekampung arr.... macam kambeng kuar kandang tau... hahahahah
Share:

3 comments:

  1. Salam,
    hehe.... kisah mak cik purple pun ada kat sini. Mesti banyak yg kaler purple2 dia beli kot.

    ReplyDelete
  2. tok, dia mmg ratu pepel. smua serba pepel. agaknya pepel dalam almari dia tu cukup tuk setahun punya, pakai hari² lain.

    kakRet siap buat n3 khas buat sisLin. isk isk isk

    ReplyDelete
  3. Tok ngan ch@,
    hehhehe kasi chance la makcik pepel ni bersoping kan... saja kasi letak entry dia..

    ReplyDelete

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.