,

Job Description baru kah????

Kisahnya pagi tadi tengah syiok bekfes, makan minum depan PC.
Ala bekfes sandwich je pun.
Buat la air nescafe.

Dah separuh ako minum.
Letak la kat sebelah keybod.
Ingat nak sambung minum lagi.

Tup tup si murshi datang hantar majalah kawen.
Pap tetiba tertumpah air berterabur atas meja nih.
Aiyo.. memasing terkedu..
Cari tisu, cari kain.
Gelabah...

Sian dia.
Dah tak pasal-pasal kena lap satu meja ako.
Hehehe.... ye dik, lap kasi bersih, berkilat tau itu meja.

Wah, lepas tu terus bersinar meja ako.
Dan bersih la 'sket' dari biasa.
Muahahahaa....

Psstt murshi, alang-alang kan apa kata tolong bersihkan meja kami sumer sekali.. hehehe :p

Nota Jemari: anak sape la yang rajin tu kan?!
Share:

2 comments:

  1. ye la...kang tak kasi bersih ada lak incridible hulk pepagi hari :p

    ReplyDelete
  2. ya betul gak kan.. kang abs satu opis bau kopi jer hee

    ReplyDelete

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.