Followers

Wednesday, May 12, 2010

Putus jari ku sudah

Huwaaaaaaaaaaaaaaa

Darah mengalir..
Terguris pisau di jari telunjuk..
Ni sume gara2 nak makan cekodok..

Darah mengalir tak berhenti..
iskkk ... nampak sangat dah lama tak ke dapur kan.
Nak potong lain, lain plak yang TERpotong...

Aiyaaakk...
putus jari kang kat mana plak cincin nak tersarung kan?!!

Nota Jemari: jari jari ku saket sekali.....

8 comments:

kenwooi said...

speedy recovery =)

AKO said...

ok tq

CT Delima said...

Lain kali kena jaga sikit jari2 mu yang comel tu.... kang kalau dah TERputus kurang sikit dah hantarannya...hahahaha

AKO @ retna said...

erkkk alamaakk kurang jari kurang juga ke hantaran nya? alahaaaiiii iskkkk

ch@ said...

sabar je la kakRet ni, tu blm ada anak yg b'gayut kat kaki lagi tu time masak. hihihi!

*ngape suci je page kakRet ni...smthing wrong???

AKO @ retna said...

ch@,
aisshh..... suci salah, tak suci pun salah hahaha..

ch@ ternoda ker :P

ch@ said...

hahaha...bersih berseri sgt, menyilau mato...

AKO @ retna said...

ceh! hahahaha ala sekali sekala tingin gak ghase suci bersih hahha