Wednesday, May 12, 2010

Putus jari ku sudah

Huwaaaaaaaaaaaaaaa

Darah mengalir..
Terguris pisau di jari telunjuk..
Ni sume gara2 nak makan cekodok..

Darah mengalir tak berhenti..
iskkk ... nampak sangat dah lama tak ke dapur kan.
Nak potong lain, lain plak yang TERpotong...

Aiyaaakk...
putus jari kang kat mana plak cincin nak tersarung kan?!!

Nota Jemari: jari jari ku saket sekali.....

8 comments:

  1. Lain kali kena jaga sikit jari2 mu yang comel tu.... kang kalau dah TERputus kurang sikit dah hantarannya...hahahaha

    ReplyDelete
  2. erkkk alamaakk kurang jari kurang juga ke hantaran nya? alahaaaiiii iskkkk

    ReplyDelete
  3. sabar je la kakRet ni, tu blm ada anak yg b'gayut kat kaki lagi tu time masak. hihihi!

    *ngape suci je page kakRet ni...smthing wrong???

    ReplyDelete
  4. ch@,
    aisshh..... suci salah, tak suci pun salah hahaha..

    ch@ ternoda ker :P

    ReplyDelete
  5. hahaha...bersih berseri sgt, menyilau mato...

    ReplyDelete
  6. ceh! hahahaha ala sekali sekala tingin gak ghase suci bersih hahha

    ReplyDelete

KOMEN? Sila Sila... Kalau nak ngutuk, AKO halau. Kalau komen yang membina, AKO terima.