,

Pelbagai operasi

Lunch...

Operasi mencuci gambar dan cari frame..
Operasi sempena event lunch esok..
Operasi makan-makan PERCUMA..

Biasa... memang slalu operasi macam ni last minit punya...
Biasa... yang jadi mangsa, paham-paham sendiri je la..
Biasa.. klu la dapat award 'operasi last minit'.. ermm xpe gak..

Selalu.. 'minta toolong..' erm x leh nak bantah..
Kang durhaka pula katanya kita..
So, nak tak nak, kena la juga selesaikan misi dan operasi yang telah di bagi..

Tapi bersyukur....
Mereka banyak membantu...
Tanpa mereka, memang operasi dan misi takkan sempurna..
Thanks kengkawan....

Ai tolong u..
U tolongg ai...
mmmuuaaccchh lap u all... *wink*

Nota Jemari: misi apa lagi la lepas ni kan??!
Share:

2 comments:

  1. kalau ko buat misi belanja aku makan pun kire orait gak

    ReplyDelete
  2. muleh muleh.. meh datang sini , ai banjer u makan ABC cukup la ek :p

    ReplyDelete

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.