, ,

Putih oo Putih ...

arghhhhhh damn!!!
Dia buat hal lagi!!

Malam tadi lepas abis latihan lebih kurang jam 8:30 malam, sejurus ako kuar saja dari pintu gate besar opis ako, sejurus ako menjawab panggilan tipon dari sorang opismet, sejurus ako mengerakkan si putih untuk pulang ke rumah, tiba-tiba terdengar satu bunyi yang agak asing dan menjengkelkan telinga ako. Rasa hati memang x sedap sangat. Lantas ako membelok ke arah JKR dan terus memberhentikan putih di situ.

Damn!!! Memang tepat jangkaan ako.
'Kaki' si putih saket kembali.
Mamposs ako memalam buta sape plak ako nak minta tolong nih?
Sudahnya ako tipon adik paksa dia datang tolong gantikan dl kaki sementara si putih.

Setengah jam juga la ako dok menunggu sengsorang kat situ.
Klu adik nan satu ni takde, mmg konpom ako mati kutu kat situ.
Adussss putih oo putih, nape la saat2 macam ni ko bole jatuh saket.

Dan tepat jam 10 malam si putih selamat pulang ke umah.
Nampak gaya 'melabur' lagi arr ako kat si putih nih..
Baru je 4 tahun bersama tapi rasa macam dah empat puluh tahun berlalu...
Harap-harap lepas ni putih akan setia berkhidmat dengan ako sepenuh jiwa raganya.

Nota Jemari: terjawab sudah rasa bebanan dada dan kepala hotak.. alahaaii!
Share:

No comments:

Post a Comment

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.