,

Selamat Hari Raya

Bekfes semalam, bukan seperti hari-hari biasa di sini.
Kami ke cafe dan sangat excited bila tiba-tiba ternampak menu lain dari yang lain di situ.
Memang susah nak dapat menu sebegitu di cafe kami.
Maka, dengan semangat hendak melantak, kami pun membeli la menu seperti yang kowang lihat dalam gambar di atas.

Lemang dan juga ketupat, bila dimakan bersama rendang, perghhhh memang masyukkk asyikk dibuatnya. Bila makan, mula lah teringat suasana berhari raya. Adusss ni yang buat tangkap leleh dan syahdu nih. Al-maklum nak merasa air tangan ibunda sendiri yang buat, alamatnya memang selamanya takkan dapat merasa lagi la kan. Namun, kami sangat-sangat berpuas hati dengan kelembutan, kelemakan keenakan lemang tersebut.

Bila ko sedang asyik masyuk menghayati, mmg tak toleh kiri kanan depan belakang lagi dah.
Memang lagi menarik menghadap itu lemang daripada menayang muka kat depan flash kamera. hehehe..

Pape pun, sebelum kowang nak sambut raya lagi, poser jangan lupa ganti ye..
Selamat Hari Raya.. 0ppssss
Selamat Menyambut bulan Ramadhan

Nota Jemari: aduhh kasi gue syahdu je nih...
Share:

2 comments:

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.