Followers

Monday, July 12, 2010

Teringat-ingat sampai termimpi-mimpi, rindu kah namanya itu??

Sejak seminggu ako x bertenet kat umah ni memang tetiap malam ako tido awal.
Nak layan rancangan kat tibi, ermm kekadang takde yang berkenan di hati.
Klu ada pun, ako layan arr tibi hingga jam 10 malam sahaja.
Lepas tu konpom ako masuk bilik dan terus zzZZZZzzzz...

Malam tadi lewat sket arr sebab dok asyik layan drama apa ntah.. *lupa lak..*
Pastu malam tadi juga ako bermimpi..
Mimpikan dia..
Ooo kami sudah lama tidak berhubung.
Tup tup termimpikan dia.

Yang aneh, dia sangat ayu bertudung.
Seolah-olah menandakan dia sudah 'bertaubat'..
erkk eh jap nape ako pikir dia dah bertaubat ek?? erkk gurlpp..!?!
Ok ok yang pasti, iye memang dia datang ke arah ako , ayu bertudung sambel senyuman manis dilemparkan.

Teringin memeluk dia tapi ako rasakan macam ada satu pemisah.
Apa kah keEGOan ako yang jadi penghalang?

Ako terpikirkan dia sampai termimpi-mimpi??? erkk gurlpp?!?

Nota Jemari: orang cakap, klu sentiasa teringat, tanda nya kita rindu.. Ada kah....??!!

6 comments:

fzikuz said...

Hurm.. ade kemOngkenan gak tu..
eheheh.. ^_^

mekchu said...

hari tu mekchu mimpikan tomok.. apakah itu namanya rindu? arghhh....

ch@ said...

siapa kakRet? kita lak rasa seram sejuk dgn mimpi kakRet niii...

AKO @ retna said...

fzikuz,
ada kem0ngkenan ek.. erkk gurlpp

mekchu,
erkk yg tu no komen.. ngeh ngeh :p

ch@,
member lama...

.::WaNiE::. said...

UIKSS

apekah

ch@ said...

ooo ingatkan niang rapik dtg bertandang, mau bersedia nak buka langkah seribu niii :)