, ,

Catatan Ramadhan: Hari Ketujuhbelas

Salam sumer,

Ini lah kuih raya pertama untuk ako.
Bukan beli sendiri apatah lagi nak membuatnya.
Ini adalah kuih raya pemberian bos kecik.

Alhamdulilah memang tetiap tahun beliau akan memberikan kuih tart atau kuih almond london untuk sumer staf kat department nih. Tak kira la melayu, india, cina, pasti setiap orang akan dapat satu pek kuih raya. Murah rezeki la katakan. Aminnn.

Walau ako bukan la peminat kuih tart tapi bila orang dah bagi kita tatap terima dengan hati dan tangan terbuka kan?! Terima kasih la kat bos ako. At least bertambah la juga kuih raya kat umah ako nanti. Jadi laaa.... ;-)

Nota Jemari: Kuih raya kowang dah siap ker?
Share:

2 comments:

  1. kuih raya, baju raya, langsir raya, duit raya semuanya dah hampir siap. semuanya kocek sendiri, huuu... siapa nak bagi kita duit raya???

    ReplyDelete
  2. hehehe apa kata cha bg duit raya tuk kak ret?? uhuhu...

    psstt pahala besar tau bg duit raya kat 'anak yatim'... :p

    ReplyDelete

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.