,

Aktiviti berSOSIAL

Ako fobia!
Harap-harap xtvt hari ini berjalan dengan lancar.
Dan harap-harap takde sape yang akan tuduh menuduh, kait-mengait xtvt para bujangan ni.

Ako fobia!
Al-maklum, nak bawa sang isteri merangkap si ibu bersama-sama.
Moga tiada siapa yang berkecil hati atau mungkir janji.

Ako fobia!
Kesimpulan nya memang ako FOBIA!!!

Nota Jemari: Jangan salahkan kami..
Share:

2 comments:

  1. sementara bujang ni ,go ahead with your xtvt.jgn peduli apa org kata..

    Jgn fobia2 tau..

    ReplyDelete
  2. salam ret, ngape fobia nya.. diserang oleh suami2 sang isteri ker?? heheh.. teruskan ajer aktiviti anda... segala kecederaan ditanggung sendrik.. heheh..

    ReplyDelete

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.