, ,

Akhirnya SATE dalam genggaman

Bak kata sowang teman, aritu teringin nak makan pisang goreng cicah kicap, dapat. Semalam teringin nak makan sate, akhirnya dapat juga! Perghhh kuat juga ek penangan owang mengidam ni. Hahahaha tapi kisahnya, ako mengidam ker? Ye la kot kan. hahaha nyumm nyummm.

Sate oo sate!
Alhamdulilah murah rezeki arini.
Dah la pagi tadi bekfes ada yang banjer.
Petang ni pun ada gak yang sudi nak bagi makan FREE.

Dan paling terharu sebab dalam banyak-banyak makanan, dapat juga merasa makan SATE barang seketul dua. Memang owang kata rezeki jangan sesekali tolak. Syukran!

Hepiiiiiii............
Harus la makanan pertama yang dituju adalah SATE!

Thanks Doc!
Inilah owang yang tetiba sudi nak bagi makan FREE petang-petang khamis ni. Alhamdulilah, bertambah murah rezeki doc n famili ye.

OK dah dah ako nak melantak dah ni... Nyummm!! PUAS nyaaa!!

tochee!! tochee!! tochee!!

Nota Jemari: ..sampai ke dept owang lain pun nak tumpang melantak.. iskk
Share:

9 comments:

  1. sukanya dia leh mkn satey. siap bgamba dgn satey! hahaha

    ReplyDelete
  2. ann,
    hahahahah PUAS HATI!!!

    eira,
    balik ni gi cari ye ;-)

    ReplyDelete
  3. I prefer just the satay without the kacang sauce, lovely by itself and taste great.

    ReplyDelete
  4. Nava,
    If satay without kacang, then i'll make sure the satay still HOT :)

    ReplyDelete
  5. baru je ari tu makan sate kat pasar sentul tu retna...sate pak kassim.....

    sedap betol ari tu
    daging ayam dia manis
    kuah dia sedap
    nasi impit dia pun sodap..

    sehingga menjilat jari lah ila makan

    ReplyDelete
  6. ila,
    yup ako pun suka makan sate kat pasar sentul tu.. sedap kan!

    ReplyDelete
  7. amboii..mkn sate ye..tu brader yg sblh ko masa amik sate tu..cute2..ensem tu..mcm kenal sgt je..ahha

    ReplyDelete

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.