Thursday, March 3, 2011

Akhirnya SATE dalam genggaman

Bak kata sowang teman, aritu teringin nak makan pisang goreng cicah kicap, dapat. Semalam teringin nak makan sate, akhirnya dapat juga! Perghhh kuat juga ek penangan owang mengidam ni. Hahahaha tapi kisahnya, ako mengidam ker? Ye la kot kan. hahaha nyumm nyummm.

Sate oo sate!
Alhamdulilah murah rezeki arini.
Dah la pagi tadi bekfes ada yang banjer.
Petang ni pun ada gak yang sudi nak bagi makan FREE.

Dan paling terharu sebab dalam banyak-banyak makanan, dapat juga merasa makan SATE barang seketul dua. Memang owang kata rezeki jangan sesekali tolak. Syukran!

Hepiiiiiii............
Harus la makanan pertama yang dituju adalah SATE!

Thanks Doc!
Inilah owang yang tetiba sudi nak bagi makan FREE petang-petang khamis ni. Alhamdulilah, bertambah murah rezeki doc n famili ye.

OK dah dah ako nak melantak dah ni... Nyummm!! PUAS nyaaa!!

tochee!! tochee!! tochee!!

Nota Jemari: ..sampai ke dept owang lain pun nak tumpang melantak.. iskk

9 comments:

  1. sukanya dia leh mkn satey. siap bgamba dgn satey! hahaha

    ReplyDelete
  2. ann,
    hahahahah PUAS HATI!!!

    eira,
    balik ni gi cari ye ;-)

    ReplyDelete
  3. I prefer just the satay without the kacang sauce, lovely by itself and taste great.

    ReplyDelete
  4. Nava,
    If satay without kacang, then i'll make sure the satay still HOT :)

    ReplyDelete
  5. baru je ari tu makan sate kat pasar sentul tu retna...sate pak kassim.....

    sedap betol ari tu
    daging ayam dia manis
    kuah dia sedap
    nasi impit dia pun sodap..

    sehingga menjilat jari lah ila makan

    ReplyDelete
  6. ila,
    yup ako pun suka makan sate kat pasar sentul tu.. sedap kan!

    ReplyDelete
  7. amboii..mkn sate ye..tu brader yg sblh ko masa amik sate tu..cute2..ensem tu..mcm kenal sgt je..ahha

    ReplyDelete

KOMEN? Sila Sila... Kalau nak ngutuk, AKO halau. Kalau komen yang membina, AKO terima.