Eeee taakott nyaaa!!

Ala awak, kita gurau je laaa.
Iskk gurau tau gurau...!!

G.U.R.A.U tau bukan nya G.A.R.A.U!!

erkk....
ye la ye la tak tahan gurau ke?!
OK la ok la pasni takmoh gurau-gurauan arr ngan awak...
Eee taakottnyaaaa!! *wink*

Hidup kena be happy sentiasa.
Hidup kena ada senda gurauan.
Hidup kena senyum slalu.
Hidup kena ada semua kat atas.

Baru lah HIDUP lebih ada MAKNA!
Jangan serik-serik bergurau ye, awak.

Nota Jemari: erkk..klu tak leh bergurau, erkk kena serius je ek??! taakkmohh :p

4 comments:

  1. ret.. ko kalo melalak (karok).. suara ko garau la.. haha.. eh aku gurau jer..

    ReplyDelete
  2. erm, bosan kalau ada kawan control matured , langsung takleh gurau

    ReplyDelete
  3. kasawari,
    tu yg ko rindu nak dengar sore ako slalu tu hahaha

    ted,
    hhehe :D

    ReplyDelete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging .
For any inquiries, email: anakomak6@gmail.com