, ,

Logik tak??

Perihal entry saman kat bawah ni, ako dah check kat website myeg tadi.
Check punya check memang betul ako ada 1 saman.
OK, fine!

Ako belek-belek lagi, aikk saman tu bertarikh 25 Dec 2010.
Ako check plak saman yang sebelum ni ako dah bayar pada tarikh 24 Dec 2010.

Memandangkan ako nak renew roadtax awal bulan aritu so ako check la lagi sekali kot-kot ada saman yang ako x settle kan. Clear ok! Kosong! Zero!

Fuh, lega! So ako cecepat renew roadtax.
Alhamdulilah setel.

Then alih-alih dapat surat plak kata ako kena setelkan saman..
Errkk.............. tak ke moskel dibuatnya???
Weii apa jadah plak tetiba baru nak cakap ako kena saman lagi???
Macam sengaja jer nak appearkan list saman ako lambat.
Klu ye pun ako ada saman lagi, tak ke senang ko masukkan sekali list tu masa ako mula2 check aritu.. arrghhhhhhhhhh ... memang nak musabah sungguh tau!!

Tak suker! Tak suker! Tak suker!
Ako nak buat pe skrg?
Buat pe lagi, buat bodo jer arr... GGrrrrrrrrr @$%^$$^%*

Nota Jemari: duit lagi ..
Share:

3 comments:

  1. susah kan bila ada kenderaan macam kereta nih... tetiba jerk boleh kena saman... kadang tu tempat tak munasabah kena saman tu...

    ReplyDelete
  2. hehe, memang web tu macam tu, lambat update

    ReplyDelete

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.