, ,

Menghitung Hari

Dag Dig Dug!
Berdebar-debar jantung ku
Bila teringat tarikh tu...

opocot...
COPPPPP!!
Tweet!! *sambel wat tangan kucup*

eh eh kowang pernah tak masa kecik-kecik dulu sebut tweet sambel wat tangan kucup ?? Ala cane nak bayangkan ek.. erk abaikan je la ye!

Hari yang dinanti oleh si dia bakal tiba.
Ako hanya tumpang gumbira.
Dia berdebar, ako lagi berdebar.
Dia tak sabar, ako lagi tak menyabar.

muahaaha...

Pape pun, persiapan masih lagi 80% jer.
Gurllpp.. harap-harap sumer nya berjalan dengan lancar.
Doa yang terbaik untuk semua :-)

Nota Jemari: eh aci tak klu ako lagi VOGUE dari dia :p
Share:

4 comments:

  1. ehem-ehem. sambil menggaru-garu dagu.

    ReplyDelete
  2. kak ret~kite tau cne nak tweet tu..hehe.kecik2 selalu buat mcmtu..skrg pun ada gakla buat bile dgn hubby..tp dia bantai gelak..katanya mcm budak2!hahaha..mmg pun.

    ReplyDelete
  3. hahahhaha

    kan kan haha seb baek ada yg tahu pasal 'tweet' tu :p

    ReplyDelete

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.