Followers

Friday, March 11, 2011

Menghitung Hari

Dag Dig Dug!
Berdebar-debar jantung ku
Bila teringat tarikh tu...

opocot...
COPPPPP!!
Tweet!! *sambel wat tangan kucup*

eh eh kowang pernah tak masa kecik-kecik dulu sebut tweet sambel wat tangan kucup ?? Ala cane nak bayangkan ek.. erk abaikan je la ye!

Hari yang dinanti oleh si dia bakal tiba.
Ako hanya tumpang gumbira.
Dia berdebar, ako lagi berdebar.
Dia tak sabar, ako lagi tak menyabar.

muahaaha...

Pape pun, persiapan masih lagi 80% jer.
Gurllpp.. harap-harap sumer nya berjalan dengan lancar.
Doa yang terbaik untuk semua :-)

Nota Jemari: eh aci tak klu ako lagi VOGUE dari dia :p

4 comments:

ch@ said...

ehem-ehem. sambil menggaru-garu dagu.

AKO @ retna said...

nape cha? gatal ke dagu tu :p

farhana_aziz said...

kak ret~kite tau cne nak tweet tu..hehe.kecik2 selalu buat mcmtu..skrg pun ada gakla buat bile dgn hubby..tp dia bantai gelak..katanya mcm budak2!hahaha..mmg pun.

AKO @ retna said...

hahahhaha

kan kan haha seb baek ada yg tahu pasal 'tweet' tu :p