,

Ngembekkk.......

Kawan ako soh minum susu kambeng ni.
Pasal aritu ako ngadu susah nak tido.

Dia cakap lagi, sebab mak mertua dia pun susah nak tido.
Tapi bila minum kambeng ni eh silap bila minum susu kambeng tu otomatik dia senang nak Zzzzzzz.

Tu yang ako tengah dok pikir-pikir nak cuba ke tak.
Erkk.. bukan apa, bila sebut kambeng otomatik terbayang kambeng. 
Muahahha.... ntah pape je kan tapi betul tak tipu.
Memang dok bayang-bayang kambeng dalam kepala hotak ni.

Pikir dan pikir lagi.
Nak minum ke tak ni???!
Ishh........ bukan apa, ako dok terbayang bau susu kambeng yang asli tu.
Ala yang slalu orang india minum yang betul2 kuar dari kambeng tu.

Eh jap jap, tu bukan asli susu lembu ker?
Ha x kira laaa... asal je sebut susu asli konpom terbayang dah bau2an nya tu.

Kambeng OK!!
Kambengggg!!

Adehh........................

Tapi akhirnya ako minum juga dan hasil nyaa....

uwekkkkkkkkkkkkkkk!!

Nak termuntah!
Bau dia je dah tak tahan.
Terpaksa gak la ako tutup idong nak elakkan bau tu.
Bila dah abesh minum, terus uwekkkk...

Erkk....... abih camno????

Nota Jemari: susu lembu yang fresh milk lam kotak tu ako leh minum!!
Share:

9 comments:

  1. ila hanya boleh telan susu yang manis dan suam..

    sejok confirm..tak lepas

    dok bayang minom susu dari lembu..erk..boleh gitu

    ReplyDelete
  2. susu yg kotak , sejuk ako leh minum lagi ...

    even susu anlene pun ako leh telan lagi tapi tang kambeng ni... erkk mmg tak leh arr!!
    ehee

    ReplyDelete
  3. eeeeeee embelkkkkkkkkk....
    silap2 kang tumbuh janggut dan bau hamis mcm kambing,...tp mmg betul ret..kwn2 aku kata bagus....klu owang ngandung, dr awal hamil minum, anak xde sakit kuning tau... :)

    yg sebeno nya aku pun dh cuba..tp semua kuar balikkkkkk uwekkkkkkkkk

    ReplyDelete
  4. eh eh apsal plk Naz yg kuar...dia lupa sign out le nih..hahahaaaaaaaaa

    ReplyDelete
  5. tu la terkejut gak ako si naz yg komen muhahahaha

    betul la kan mmg x lalu weii susu kambeng ni.. heheh

    ni pun cam rasa mual lagi tekak ako..

    ReplyDelete
  6. berbau yer. eeee skali minum x tarasa nk minum lg. hahaha.

    ReplyDelete
  7. memang pun, pasni rasa nya x minum dah kot hehee :p

    ReplyDelete
  8. itu tandanya, kakRet dgn kambing memang tak ngam. hahaaa. kita pun tak penah rasa kakRet, kenapa kakRet tak bayangkan perisa durian ke, strawberry ke.

    ReplyDelete
  9. cha,
    hahhaha eee x lalu arr :p byg bole tapi tang rasa tu mana leh ubah dah :p

    ReplyDelete

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.