Followers

Saturday, April 2, 2011

Ahli Baru

Yeehaaaaaaa!

Akhirnya baru berkesempatan nak hapdet kat sini.

Ehemm...

Welkam home my little prince.
Taadaaa... ABIN dah dapat adik.
Jantina lelaki.
Berat 2.64kg

Bertambah lagi ahli baru dalam keluarga ako.

Kali ni baby ada lain sket.
Cerah sket dari ABIN..
Jari jemari nya runcing.
Bulu mata kurang lebat.

Tak tahu la dah beso sok, pangai macam si abang tak?
Fengsan klu dedua pangai sama je.

ABIN, bila dah ada adik ni makin manja plak.
Jeles toksah citer arr....

Klu malam dia terjaga dengar adik dia melalak, dia pun akan nangis.
KLu dia tengok adik dia tengah nenen, dia pun soh mama dia dok sebelah tengok dia minum susu.

aisshhh... bak kata, sumer yang mama dia buat kat adik, dia akan cuba tarik perhatian mama dia. Takpe takpe maybe baru lagi kan. Kita tunggu beberapa bulan kemudian. Kasi adik besar sket, agaknya baru dia ada feel ada adik kot.

Si adik macam biasa la, nangis je setiap satu jam bangun nak minum susu.
Erkkk......... 

psstt susah gak ek nak jaga baby tengah malam?!
Klu camni, ekkk cane ako nak BERanak ni??
Taakooottt :p

Nota Jemari: tak sabar nak tunggu baby besar.. 

4 comments:

Sis-Lin said...

takotttt????? hahahahahhaa
Bukan kata baby je nangis malam..silap2 bapaknya pun menangis di tepi katil....hahahahahaha

AKO @ retna said...

hahaha bapak nya x nangisss.... tido luarrr zzzzzZZZzzzzzzzzzzzzzzzzz sampai ke pagi heheh

Ted said...

hehe, ted nak kahwin ni pun pikir takutnya nak ada baby nanti..hehe

AKO @ retna said...

Ted, tapi sonok tgk baby..!