Followers

Monday, April 18, 2011

Petua sakit GIGI dan GUSI??

Saya saket GIGI aka GUSI dari semalam..
So klu saya TERsenyap atau TERbisu, harap maklum.
Puas sudah saya gosok GIGI, ingatkan saket tu boleh dikurangkan tapi hampa.
Makin bertambah-tambah plak denyutan nadi di GUSI saya.

AddOOiii.....

Kalau lah ada penawar tanpa perlu berjumpa doktor GIGI..??!
Ooo saya sungguh tidak berminat berjumpa doktor GIGI..
Sejak dari skolah rendah lagi memang FOBIA dengan GIGI..
Sampaikan saya skrg ni pun memang jarang-jarang menjenguk ke klinik GIGI..

Adakah sudah sampai masa nyaa saya perlu hilangkan GEMURUH bila berjumpa dengan doktor GIGI??


~Petua saket gigi, anyone nak share?~

Nota Jemari: .. tambah saya poser arini, makin rasa tak selesa la jawabnya..

9 comments:

AdanyaKauUntukku said...

org dulu kata..ketokkan paku kat pintu rumah..erk.......tu petua org dulu lah

tapi kalau org sekrang...
mmmmm kenapa ko sakit gusi? ape sebab dia? bengkak ke? berdarah ke? ke sebab gigi ko yang menyakitkan gusi? gulp..cam doktor gigi plak

AKO @ retna said...

paku??
kat umah ako dah banyak dah paku kat dinding umah.. adehh...

klu opis skrg ni camne ek nak hilangkan saket??

yg tak tahan bila dia start berdenyut yut yut ..

rosdiana said...

telan painkiller.
kill!kill! die! die!

aku baru mimpi patah gigi lagi hari sabtu lepas.
bencik.

jom gi klenet gigi sama-sama nak?
klinik pojiah dpn sime darby.
best!

AKO @ retna said...

erkk ngeri nyaaa bila ko sebut doktor gg.... erkk ko ajak ako???

gurllpp.. seriau dah terbyg2 je bunyi mesin gerudi diaa..

taakkmoohh..............

psstt klinik pojiah depan sime darby?? erkk x pasan plak..

Shaizhar said...

jom jom saya nak belanja makan durian..

teringat kenangan lalu.. kau org sedap makan durian di kala gigiku kesakitan.

hu hu hu.. 2 thn lepas yek!

Jocko said...

Patut la moncng,,, gigi susu nak tumbuh ke ni?

AKO @ retna said...

shai,
jom jom ako ok je klu org nak banjer aahhaha

jocko,
erkk gg SUSU???

AdanyaKauUntukku said...

amik ubat kebas lah retna kat klinik bawah tu.....

AKO @ retna said...

arini dah elok dah... thanks :)