,

Petua sakit GIGI dan GUSI??

Saya saket GIGI aka GUSI dari semalam..
So klu saya TERsenyap atau TERbisu, harap maklum.
Puas sudah saya gosok GIGI, ingatkan saket tu boleh dikurangkan tapi hampa.
Makin bertambah-tambah plak denyutan nadi di GUSI saya.

AddOOiii.....

Kalau lah ada penawar tanpa perlu berjumpa doktor GIGI..??!
Ooo saya sungguh tidak berminat berjumpa doktor GIGI..
Sejak dari skolah rendah lagi memang FOBIA dengan GIGI..
Sampaikan saya skrg ni pun memang jarang-jarang menjenguk ke klinik GIGI..

Adakah sudah sampai masa nyaa saya perlu hilangkan GEMURUH bila berjumpa dengan doktor GIGI??


~Petua saket gigi, anyone nak share?~

Nota Jemari: .. tambah saya poser arini, makin rasa tak selesa la jawabnya..
Share:

9 comments:

  1. org dulu kata..ketokkan paku kat pintu rumah..erk.......tu petua org dulu lah

    tapi kalau org sekrang...
    mmmmm kenapa ko sakit gusi? ape sebab dia? bengkak ke? berdarah ke? ke sebab gigi ko yang menyakitkan gusi? gulp..cam doktor gigi plak

    ReplyDelete
  2. paku??
    kat umah ako dah banyak dah paku kat dinding umah.. adehh...

    klu opis skrg ni camne ek nak hilangkan saket??

    yg tak tahan bila dia start berdenyut yut yut ..

    ReplyDelete
  3. telan painkiller.
    kill!kill! die! die!

    aku baru mimpi patah gigi lagi hari sabtu lepas.
    bencik.

    jom gi klenet gigi sama-sama nak?
    klinik pojiah dpn sime darby.
    best!

    ReplyDelete
  4. erkk ngeri nyaaa bila ko sebut doktor gg.... erkk ko ajak ako???

    gurllpp.. seriau dah terbyg2 je bunyi mesin gerudi diaa..

    taakkmoohh..............

    psstt klinik pojiah depan sime darby?? erkk x pasan plak..

    ReplyDelete
  5. jom jom saya nak belanja makan durian..

    teringat kenangan lalu.. kau org sedap makan durian di kala gigiku kesakitan.

    hu hu hu.. 2 thn lepas yek!

    ReplyDelete
  6. Patut la moncng,,, gigi susu nak tumbuh ke ni?

    ReplyDelete
  7. shai,
    jom jom ako ok je klu org nak banjer aahhaha

    jocko,
    erkk gg SUSU???

    ReplyDelete
  8. amik ubat kebas lah retna kat klinik bawah tu.....

    ReplyDelete

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.