, ,

Santapan berbuka

Arini ako poser..
Ala poser ganti..
Merangkap poser nak kurangkan makan.. (konon nya la).

Dah petang pun kan..
So berpikir-pikir la nak berbuka ngan apa.
Dah beli nasi goreng letak telor goreng sama wedges goreng.

Pastu tetiba terbaca kat blog dia ni citer pasal sambal sardin.
Tidaaakkk!!
Tak pasal-pasal sudah terbayang sambal sardin lam kepala hotak ni.
Erkk tetiba ghase cam nak masak sardin.

Psstt perlu tak ek?
Tapi boleh cicah ngan roti gak kan..
Nyummm nyumm sedap nyaa!

Arrghhh....
harus cari sardin balik ni kang...
Adeh... kan x pasal-pasal ngidam sardin plak..

Help me! Help me!

Nota Jemari: best klu ada orang tolong masakkan...
Share:

4 comments:

  1. slurrppp...sedapnya...makan dengan nasi yg hangat..nasi yg baru masak...pergh...sedapnyer....

    ReplyDelete
  2. betul betul....
    sedap giler!!

    perghh.. ni yg x sabar nak balik ni..

    ReplyDelete
  3. selamat berbuka puasa (bukan time asar tau)

    minta tolong ambik hadiah/simpankan

    tetiba terbertuah lak. hadiah dari lucky draw

    http://adanyakauuntukku.blogspot.com/

    tq

    ReplyDelete
  4. ooo terbertuah ek...
    cehhh!!!

    yo la nnt org tlg amekkan..

    ReplyDelete

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.