Tuesday, April 12, 2011

Santapan berbuka

Arini ako poser..
Ala poser ganti..
Merangkap poser nak kurangkan makan.. (konon nya la).

Dah petang pun kan..
So berpikir-pikir la nak berbuka ngan apa.
Dah beli nasi goreng letak telor goreng sama wedges goreng.

Pastu tetiba terbaca kat blog dia ni citer pasal sambal sardin.
Tidaaakkk!!
Tak pasal-pasal sudah terbayang sambal sardin lam kepala hotak ni.
Erkk tetiba ghase cam nak masak sardin.

Psstt perlu tak ek?
Tapi boleh cicah ngan roti gak kan..
Nyummm nyumm sedap nyaa!

Arrghhh....
harus cari sardin balik ni kang...
Adeh... kan x pasal-pasal ngidam sardin plak..

Help me! Help me!

Nota Jemari: best klu ada orang tolong masakkan...

4 comments:

  1. slurrppp...sedapnya...makan dengan nasi yg hangat..nasi yg baru masak...pergh...sedapnyer....

    ReplyDelete
  2. betul betul....
    sedap giler!!

    perghh.. ni yg x sabar nak balik ni..

    ReplyDelete
  3. selamat berbuka puasa (bukan time asar tau)

    minta tolong ambik hadiah/simpankan

    tetiba terbertuah lak. hadiah dari lucky draw

    http://adanyakauuntukku.blogspot.com/

    tq

    ReplyDelete
  4. ooo terbertuah ek...
    cehhh!!!

    yo la nnt org tlg amekkan..

    ReplyDelete

KOMEN? Sila Sila... Kalau nak ngutuk, AKO halau. Kalau komen yang membina, AKO terima.