Followers

Friday, June 17, 2011

Debaran Kian terasa

Adeh deh deh.....
Ada apa malam ni ek?

Memula tak rasa pape..
Tapi bila ayat tu kuar, "dah ready kah?"
Gurlpp.. terus dag dig dug jantung ako!

Help me! Help me!
Harap-harap malam ni takde insiden buruk berlaku.
Moga sumer nya berjalan dengan lancar.

Eh, mana nak pegi malam ni ek?
Ada function apa ye?
Or nak lepak mana tuk borak-borak?

Erkk..................

Fuh kanan, fuh kiri,
kasi nyawa! kasi oksigen!

Rileks.....
Take it easy, ya!
Insyallah takde pape dan harap berjalan lancar.

Pertemuan dari mata ke mata.
Terus hati meluahkan rasa.
Harap tak ada apa-apa
Doa kalian tepat pada masa!!

Nota Jemari: sabar hati, tinggal lagi beberapa jam untuk bertemu ..

8 comments:

Sis-Lin said...

ye ye 1st time kan nak bertentang mata...he he he

aku doakan takde le ko terkentut nnti..muahahahaaaaaaaaaaaaa

mekchu said...

wahhh.. apa kes tu.. lain macam deboo nye tuuuu..

sonata anak kancil said...

selamat bertemu

AKO @ retna said...

Lin,
erkkk adehh ada yang ako kemut2 tahan kentut ni kang hahaha

mekcu,
tu arr len macam kan haha...

kak,
hehehe tengkiyuu

Farihah said...

adeh...tetiba aku rasa berdebar gak...hahaha
pssttt...maklomla..aku kan kakak ipar ko...kah kah kah

AKO @ retna said...

wkakaka...

ober tau!!

cane ek nak hilangkan debaran ni.. ceh ceh ceh

Lea Dzahir said...

kak ret.. apa tu? nak tunang ke? hihih.. diam2 je dia..

AKO @ retna said...

aisshhh mana de arr...
ada plak.. klu tunang debaran dia lain macam sket hahaha :-D

eh eh, perlu ke nak tunang ek?
lalallaa