Tuesday, July 26, 2011

Akhirnya 'Raja' dalam genggaman!!

Miahahahahaa......
Gelak besarrrr!!!!

Muahahahahaa..................................

Akhirnya...
Dapat gak ako makan 'raja' segala buah nih.
Pheww.... 

Ye la ye la, kowang dah makan.
Nasib ako la baru dapat melantak doghian barang seketul.

Sedap!!
Nikmat!

Kat opis ni ha, jap lagi derang nak wat makan-makan.
Ala, biasa la kan, seminggu sebelum pose ni, macam-macam la nak kena makan.

Kebetulan arini juga derang nak masak bubur kacang doghian.
Tu yang dapat la juga merasa makan seketul dua ketul durian nya tu.
Terima kasih la buat Kak Aidah yang bersungguh-sungguh bawa durian tu.

Psstt..... klu kowang bau durian kat opis ni, erkk kasi sesenyap je ek..
Sssyyhhhhhhh!!

Nota Jemari: burlppp... alamak sendawa dan kentut dah bau doghian ni!! wwoppssss

5 comments:

  1. sampai sini bau kentut ko..hahahhaaaaaaaaaaaaa

    ReplyDelete
  2. perhhhh~
    muka org kent0t d0ghyan..
    sweeettttt~
    kehkehkeh

    akuFARA?

    ReplyDelete
  3. Cik Fara...

    Auwwwwwww malu aii, you ni pung...
    *blushing.. :p

    ReplyDelete

KOMEN? Sila Sila... Kalau nak ngutuk, AKO halau. Kalau komen yang membina, AKO terima.