, ,

Akhirnya 'Raja' dalam genggaman!!

Miahahahahaa......
Gelak besarrrr!!!!

Muahahahahaa..................................

Akhirnya...
Dapat gak ako makan 'raja' segala buah nih.
Pheww.... 

Ye la ye la, kowang dah makan.
Nasib ako la baru dapat melantak doghian barang seketul.

Sedap!!
Nikmat!

Kat opis ni ha, jap lagi derang nak wat makan-makan.
Ala, biasa la kan, seminggu sebelum pose ni, macam-macam la nak kena makan.

Kebetulan arini juga derang nak masak bubur kacang doghian.
Tu yang dapat la juga merasa makan seketul dua ketul durian nya tu.
Terima kasih la buat Kak Aidah yang bersungguh-sungguh bawa durian tu.

Psstt..... klu kowang bau durian kat opis ni, erkk kasi sesenyap je ek..
Sssyyhhhhhhh!!

Nota Jemari: burlppp... alamak sendawa dan kentut dah bau doghian ni!! wwoppssss
Share:

5 comments:

  1. sampai sini bau kentut ko..hahahhaaaaaaaaaaaaa

    ReplyDelete
  2. perhhhh~
    muka org kent0t d0ghyan..
    sweeettttt~
    kehkehkeh

    akuFARA?

    ReplyDelete
  3. Cik Fara...

    Auwwwwwww malu aii, you ni pung...
    *blushing.. :p

    ReplyDelete

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.