,

Promosi Buffet Ramadhan 2011

Dear families, business partners, clients and beloved friends...
i'm doing Buffet Ramadhan 2011
 at Dewan Jubli Intan Johor Bahru
 from 4th Ramadhan-26th Ramadhan 2011 this year...

PROMOTION : RM40 (ADULT) RM 20 (CHILDREN) 
once buying coupon 
within 1st July - 25th July 2011

Any inquiries, do not hesitate to call us at 07-331 4443 or 
facebook/email oyintrading@gmail.com

Your support much appreciated!!! tq...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Ooooo ni bukan ako yang buat ye.
Ni company catering ex-classmate ako.

Ye ye ramadhan dah nak kunjung tiba kan?!
So alang-alang, ako tolong war-warkan la kat kowang sumer pasal promosi ramadhan beliau ni.

Oh ye, ramadhan ni khas untuk kowang-kowang yang berada di Johor la ye coz tempat nya pun kat Dewan Jubli Intan JOHOR BAHRU!!

Jangan ketinggalan ada cabutan bertuah juga iaitu
5 angpau raya untuk 5 pelanggan bertuah setiap hari!!!
Jadi, apa tunggu lagi.
Rebut peluang sebelum terlambat ;-)

RALAT: Venue terpaksa ditukar je DATARAN BANDARAYA JB

Nota Jemari: aishhh , pose tak abeh ganti lagi ni..
Share:

6 comments:

  1. rm40 hengget???????????? mahalnyaaaaaaaa..uhuk uhuk uhuk.....

    ReplyDelete
  2. mahal ek, klu kat KL ghase nya murah la jjuga... sbb kat KL ni rege sumer paling2 pun RM50++ ke atas jeee,,

    ReplyDelete
  3. alamak

    kena cepat ganti puasa..huhuhu...

    ReplyDelete
  4. hahahaha cepat cepat ila....


    wwopppssss ako pun x abes ganti lagi ni.. erkk

    ReplyDelete
  5. Just call je this no k

    07-3314443 (isnin-jumaat)
    9 pagi - 5 ptg

    or email: oyintrading@gmail.com

    ReplyDelete

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.