Thursday, July 7, 2011

Promosi Buffet Ramadhan 2011

Dear families, business partners, clients and beloved friends...
i'm doing Buffet Ramadhan 2011
 at Dewan Jubli Intan Johor Bahru
 from 4th Ramadhan-26th Ramadhan 2011 this year...

PROMOTION : RM40 (ADULT) RM 20 (CHILDREN) 
once buying coupon 
within 1st July - 25th July 2011

Any inquiries, do not hesitate to call us at 07-331 4443 or 
facebook/email oyintrading@gmail.com

Your support much appreciated!!! tq...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Ooooo ni bukan ako yang buat ye.
Ni company catering ex-classmate ako.

Ye ye ramadhan dah nak kunjung tiba kan?!
So alang-alang, ako tolong war-warkan la kat kowang sumer pasal promosi ramadhan beliau ni.

Oh ye, ramadhan ni khas untuk kowang-kowang yang berada di Johor la ye coz tempat nya pun kat Dewan Jubli Intan JOHOR BAHRU!!

Jangan ketinggalan ada cabutan bertuah juga iaitu
5 angpau raya untuk 5 pelanggan bertuah setiap hari!!!
Jadi, apa tunggu lagi.
Rebut peluang sebelum terlambat ;-)

RALAT: Venue terpaksa ditukar je DATARAN BANDARAYA JB

Nota Jemari: aishhh , pose tak abeh ganti lagi ni..

6 comments:

  1. rm40 hengget???????????? mahalnyaaaaaaaa..uhuk uhuk uhuk.....

    ReplyDelete
  2. mahal ek, klu kat KL ghase nya murah la jjuga... sbb kat KL ni rege sumer paling2 pun RM50++ ke atas jeee,,

    ReplyDelete
  3. alamak

    kena cepat ganti puasa..huhuhu...

    ReplyDelete
  4. hahahaha cepat cepat ila....


    wwopppssss ako pun x abes ganti lagi ni.. erkk

    ReplyDelete
  5. Just call je this no k

    07-3314443 (isnin-jumaat)
    9 pagi - 5 ptg

    or email: oyintrading@gmail.com

    ReplyDelete

KOMEN? Sila Sila... Kalau nak ngutuk, AKO halau. Kalau komen yang membina, AKO terima.