Promosi Buffet Ramadhan 2011

Dear families, business partners, clients and beloved friends...
i'm doing Buffet Ramadhan 2011
 at Dewan Jubli Intan Johor Bahru
 from 4th Ramadhan-26th Ramadhan 2011 this year...

PROMOTION : RM40 (ADULT) RM 20 (CHILDREN) 
once buying coupon 
within 1st July - 25th July 2011

Any inquiries, do not hesitate to call us at 07-331 4443 or 
facebook/email oyintrading@gmail.com

Your support much appreciated!!! tq...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Ooooo ni bukan ako yang buat ye.
Ni company catering ex-classmate ako.

Ye ye ramadhan dah nak kunjung tiba kan?!
So alang-alang, ako tolong war-warkan la kat kowang sumer pasal promosi ramadhan beliau ni.

Oh ye, ramadhan ni khas untuk kowang-kowang yang berada di Johor la ye coz tempat nya pun kat Dewan Jubli Intan JOHOR BAHRU!!

Jangan ketinggalan ada cabutan bertuah juga iaitu
5 angpau raya untuk 5 pelanggan bertuah setiap hari!!!
Jadi, apa tunggu lagi.
Rebut peluang sebelum terlambat ;-)

RALAT: Venue terpaksa ditukar je DATARAN BANDARAYA JB

Nota Jemari: aishhh , pose tak abeh ganti lagi ni..

6 comments:

  1. rm40 hengget???????????? mahalnyaaaaaaaa..uhuk uhuk uhuk.....

    ReplyDelete
  2. mahal ek, klu kat KL ghase nya murah la jjuga... sbb kat KL ni rege sumer paling2 pun RM50++ ke atas jeee,,

    ReplyDelete
  3. alamak

    kena cepat ganti puasa..huhuhu...

    ReplyDelete
  4. hahahaha cepat cepat ila....


    wwopppssss ako pun x abes ganti lagi ni.. erkk

    ReplyDelete
  5. Just call je this no k

    07-3314443 (isnin-jumaat)
    9 pagi - 5 ptg

    or email: oyintrading@gmail.com

    ReplyDelete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging .
For any inquiries, email: anakomak6@gmail.com