Followers

Saturday, July 16, 2011

Thanks Syasya!

Balik opis semalam, macam biasa la kan musti kena check peti surat dulu.
Walau takde surat, tapi dah terbiasa, balik je keje musti nak tengok surat.

Check check ada 2 pucuk surat untuk ako.
Satu dari public mutual.
Satu lagi dari.......

Belek nama depan untuk ako.
Belek nama kat belakang sampul ..

Ooooo dari budak kecik ni.

Cantek!!
Merah!
I LIKE!

Thanks ch@....
Comei je siap ada kasut-kasut kecik tu.
hehehee...

Alahaaaaiii tengok kad ucapan ch@ tu, teringat plak zaman-zaman tulisan kreatif ni.
Rindu plak kat kawan nan sowang tu.

"Cik Fara, agak-agak bila saya boleh baca surat-surat awak lagi?"

Pape pun, thanks kat cha.
Speechlesss....

Hanya mampu tersenyum :-)

Nota Jemari: Alam maya menemukan kita... *wink

4 comments:

Sis-Lin said...

Wahhh cantikkkkkkk tu.. :)

Sis-Lin said...

OPss lupa nak ckp..nnti simpan elok2 dalam kotak aku tu yek... :)

ch@ said...

budak kecik? siapa kecik? dah mengembang dgn baik ni tau. hahaha.

sama2 kakRet. tempah utk kakRet bila tgk cantik terus tempah utk diri sendiri. hahaha. kita suka tgk kasut tu.

AKO @ retna said...

Lin,
yup semestinya hehee....

cha,
heheee comei kan kasut2 tu hehe
thanks again ;-)