, ,

Saya sudah TERbeli!!


DONE!
Berjaya!

Walau destinasi pilihan adalah lain, dan yang berjaya dibooking adalah lain, 
tak kisah la kan, janji ado!!
hhaahhaa....

Cukup arr ni tambahan satu lagi destinasi untuk tahun 2012.
Kang tambah bebanyak lagi kang, mana lak nak cilok duit blanja nya tu kang.
Dengan coti nya lagi.
Kang x pasal2 ada yang tarik muka sebab kena buat keja ako..
*sambel jeling kawan sebelah :p

Harap apa yang dirancang, menjadi la ek..

Nota Jemari: x RALAT sangat klu x pegi coz tiket murah! hhehe
Share:

15 comments:

  1. AKO, ke mana kamu??? brape hinggit dapat nih!

    ReplyDelete
  2. wah...ni mesti kes dapat tiket 10sen eh...hehe. Aku try masuk..keciwa..abishhhh

    ReplyDelete
  3. TER lah konon.. x nmpk destnasi.. tak puas hati..

    ReplyDelete
  4. jgn burn tau, rugi...wlpun seposen tp berharga tu :)

    ReplyDelete
  5. bestnya..dimanakah destinasinye..??
    kita try semalam masuk..xlepas..kecewa sgt2..huhu

    ReplyDelete
  6. xDer,
    TQ ... belon oo belon hehe

    John,
    Dapat book ke MEdan je RM52.20 (pegi-balik)

    shida,
    mmg rege seposen pun, tambah tax jadi rm52.20

    kueh bakar,
    gila2 pun , org2 yg jenguk pun jadi gila hahha

    Ely,
    tempat takde org nak g sangat, tu yg cepat je sukses nya hahaa

    mekcu,
    hahahaa gi MEDAN je pun...

    fatt,
    betul2 tapi takut gak ni x dapat cuti hahah

    cikyatz,
    takpe, cuba usaha lagi k ;)

    ReplyDelete
  7. nak ke mana ni cik retnawati.. ?

    ReplyDelete
  8. okla tu ke medan..jnji dpt jalan...zaaasss!!!

    ReplyDelete
  9. john,
    betul tu.... janji ada RM juga hahaha

    ReplyDelete
  10. Lily,
    nak wat camne.. sbb arwah abah i belajar kt sana so terbekenan kat aweks indon kot dl hahahah

    seb baek x kawen ngan minah indon :p

    ReplyDelete

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.