Followers

Thursday, December 8, 2011

Saya sudah TERbeli!!


DONE!
Berjaya!

Walau destinasi pilihan adalah lain, dan yang berjaya dibooking adalah lain, 
tak kisah la kan, janji ado!!
hhaahhaa....

Cukup arr ni tambahan satu lagi destinasi untuk tahun 2012.
Kang tambah bebanyak lagi kang, mana lak nak cilok duit blanja nya tu kang.
Dengan coti nya lagi.
Kang x pasal2 ada yang tarik muka sebab kena buat keja ako..
*sambel jeling kawan sebelah :p

Harap apa yang dirancang, menjadi la ek..

Nota Jemari: x RALAT sangat klu x pegi coz tiket murah! hhehe

15 comments:

xDer said...

slamat naik belon :D

bdk2 @ John said...

AKO, ke mana kamu??? brape hinggit dapat nih!

shidadut said...

wah...ni mesti kes dapat tiket 10sen eh...hehe. Aku try masuk..keciwa..abishhhh

kueh bakar said...

air asia memang gila.

Ely Hasrul said...

wahhh sukses! bagus!!

mekchu said...

TER lah konon.. x nmpk destnasi.. tak puas hati..

fatt said...

jgn burn tau, rugi...wlpun seposen tp berharga tu :)

cikyatz said...

bestnya..dimanakah destinasinye..??
kita try semalam masuk..xlepas..kecewa sgt2..huhu

AKO @ retna said...

xDer,
TQ ... belon oo belon hehe

John,
Dapat book ke MEdan je RM52.20 (pegi-balik)

shida,
mmg rege seposen pun, tambah tax jadi rm52.20

kueh bakar,
gila2 pun , org2 yg jenguk pun jadi gila hahha

Ely,
tempat takde org nak g sangat, tu yg cepat je sukses nya hahaa

mekcu,
hahahaa gi MEDAN je pun...

fatt,
betul2 tapi takut gak ni x dapat cuti hahah

cikyatz,
takpe, cuba usaha lagi k ;)

Anaa said...

nak ke mana ni cik retnawati.. ?

AKO @ retna said...

kak ana,
ke medan je kak hehe ;)

bdk2 @ John said...

okla tu ke medan..jnji dpt jalan...zaaasss!!!

AKO @ retna said...

john,
betul tu.... janji ada RM juga hahaha

Lily Riani said...

nama u macam indon, beautiful.

AKO @ retna said...

Lily,
nak wat camne.. sbb arwah abah i belajar kt sana so terbekenan kat aweks indon kot dl hahahah

seb baek x kawen ngan minah indon :p