AKO tetap AKO

AKO Tetap AKO | Personal Blog

Thursday, December 8, 2011

Saya sudah TERbeli!!


DONE!
Berjaya!

Walau destinasi pilihan adalah lain, dan yang berjaya dibooking adalah lain, 
tak kisah la kan, janji ado!!
hhaahhaa....

Cukup arr ni tambahan satu lagi destinasi untuk tahun 2012.
Kang tambah bebanyak lagi kang, mana lak nak cilok duit blanja nya tu kang.
Dengan coti nya lagi.
Kang x pasal2 ada yang tarik muka sebab kena buat keja ako..
*sambel jeling kawan sebelah :p

Harap apa yang dirancang, menjadi la ek..

Nota Jemari: x RALAT sangat klu x pegi coz tiket murah! hhehe

15 comments:

  1. AKO, ke mana kamu??? brape hinggit dapat nih!

    ReplyDelete
  2. wah...ni mesti kes dapat tiket 10sen eh...hehe. Aku try masuk..keciwa..abishhhh

    ReplyDelete
  3. TER lah konon.. x nmpk destnasi.. tak puas hati..

    ReplyDelete
  4. jgn burn tau, rugi...wlpun seposen tp berharga tu :)

    ReplyDelete
  5. bestnya..dimanakah destinasinye..??
    kita try semalam masuk..xlepas..kecewa sgt2..huhu

    ReplyDelete
  6. xDer,
    TQ ... belon oo belon hehe

    John,
    Dapat book ke MEdan je RM52.20 (pegi-balik)

    shida,
    mmg rege seposen pun, tambah tax jadi rm52.20

    kueh bakar,
    gila2 pun , org2 yg jenguk pun jadi gila hahha

    Ely,
    tempat takde org nak g sangat, tu yg cepat je sukses nya hahaa

    mekcu,
    hahahaa gi MEDAN je pun...

    fatt,
    betul2 tapi takut gak ni x dapat cuti hahah

    cikyatz,
    takpe, cuba usaha lagi k ;)

    ReplyDelete
  7. nak ke mana ni cik retnawati.. ?

    ReplyDelete
  8. okla tu ke medan..jnji dpt jalan...zaaasss!!!

    ReplyDelete
  9. john,
    betul tu.... janji ada RM juga hahaha

    ReplyDelete
  10. Lily,
    nak wat camne.. sbb arwah abah i belajar kt sana so terbekenan kat aweks indon kot dl hahahah

    seb baek x kawen ngan minah indon :p

    ReplyDelete

KOMEN? Sila Sila... Kalau nak ngutuk, AKO halau. Kalau komen yang membina, AKO terima.