, ,

Cupcake Wars!!

6 Jun 2012.
Lama dah pun acara ni.
Sempena JASM GAMES 2012.

Ako citer ringkas-ringkas sudah la ye.
Citer pun dah lama sangat.
Dah basi tapi tetap nak menempel cerita nya kat sini juga haha.
OK jom layan.

Macam biasa ada 3 grup la bertanding kan.
Grup ako - Low pie
Grup kawt1m
Grup X Tau


Memasing memang gigih membuat persiapan sedari diberitahu akan pertandingan itu 2 hari sebelum hari kejadian.

Klu dah nama pun bertanding harus memasing berkobar-kobar nak menang.


Macam-macam bentuk.
Macam-macam gaya.
Macam-macam ragam.
Dan hasilnya tentu la superb di mata memasing kan.

Para juri dijemput khas dari department sebelah.


Setelah penah lelah grup ako telah menghasilkan cup cake berupa ulat beluncas.


Hasil ciptaan grup kawt1m.


Dan hasil kumpulan yang jadi juara.


Overall sumer hepi.
Yang menang apatah lagi.
Yang kalah, erkkk cuba lagi kan. hehe..

Thanks sumer.
Kowang memang sporting and happening!
Tunggu ujung tahun, ada lagi games yg menanti, kan ;-)

So next is bowling kan lepas raya ....yeehaaa!!

Nota Jemari: aktiviti kowang camne plak? ;p
Share:

2 comments:

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.