Followers

Tuesday, July 31, 2012

Cupcake Wars!!

6 Jun 2012.
Lama dah pun acara ni.
Sempena JASM GAMES 2012.

Ako citer ringkas-ringkas sudah la ye.
Citer pun dah lama sangat.
Dah basi tapi tetap nak menempel cerita nya kat sini juga haha.
OK jom layan.

Macam biasa ada 3 grup la bertanding kan.
Grup ako - Low pie
Grup kawt1m
Grup X Tau


Memasing memang gigih membuat persiapan sedari diberitahu akan pertandingan itu 2 hari sebelum hari kejadian.

Klu dah nama pun bertanding harus memasing berkobar-kobar nak menang.


Macam-macam bentuk.
Macam-macam gaya.
Macam-macam ragam.
Dan hasilnya tentu la superb di mata memasing kan.

Para juri dijemput khas dari department sebelah.


Setelah penah lelah grup ako telah menghasilkan cup cake berupa ulat beluncas.


Hasil ciptaan grup kawt1m.


Dan hasil kumpulan yang jadi juara.


Overall sumer hepi.
Yang menang apatah lagi.
Yang kalah, erkkk cuba lagi kan. hehe..

Thanks sumer.
Kowang memang sporting and happening!
Tunggu ujung tahun, ada lagi games yg menanti, kan ;-)

So next is bowling kan lepas raya ....yeehaaa!!

Nota Jemari: aktiviti kowang camne plak? ;p

2 comments:

AdanyaKauUntukku said...

bestlah tgk aktiviti santai cam neiH

retna yusof said...

buat la ila kat dept ila..musti ilang stress hehee