Lumrah seorang BLOGGER


Kowang pun camni kan?!!

Tak kisah la, kowang nak masuk dalam blog ke, twitter ke, instagram ke, yang pasti insiden camtu mesti sesuatu yang WAJIB kan ;-) 

Kan! Kan! Kan!

hehehe... 

Nota Jemari: .. lumrah blogger hahaha
Share:

6 comments:

  1. mana ada.
    Ko je camtu..
    asal aku nak makan. Ko cakap jappp!!
    terbantut selera ai tau!!!

    ReplyDelete
  2. ye ke??
    sebab u lambat sgt melantak...
    aalang2 ai soh la u setop kejap haha

    ReplyDelete
  3. ...mu perlu aku ye mek?

    (tp aku tak de blog!)

    Sekian.

    ReplyDelete
  4. psstt cisss tang mana yang ko rasa ako perli ko?!!

    oitt xde blog pun leh terasa ek :p

    ReplyDelete

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.