,

"Hi, nama saya Rayyan! Nama Awak?"

Jarang citer pasal budak ni kan?!
Asek-asek dok citer pasal ABIN ngan adik dier.
Hehehe...

Dok belek entry lelama, hanya ada 2 entry je ako dok selitkan pasal budak ni.
Satu pasal kedatangan dia kat dunia ni.
Dan satu lagi pasal raya bersama-sama.

Ye la, camne la nak bercerita pasal si kenit ni.
Jumpa pun setahun sekali je.
Itupun kejap-kejap.
So, aktiviti bersama memang agak terbatas la sket.

Maka sebab itulah ako jarang sangat bercerita pasal si kecik ni.


"Hai kengkawan aunty. Nama saya Ruzain Rayyan. Umur saya baru nak masuk 2 tahun"


Ni je la satu-satu nya gambar ako berdua dengan dia.
Sebabnya budak ini adalah menyombong dan susah betul nak didekati.

Itulah padahnya klu jarang-jarang berjumpa kan. huhu...
Takpe la, jangan dah besar sok, ko lupa kat makcik-makcik ko, udah la ye.

OK la, tu je nak update!
Hehehe...

Nota Jemari: Tengah kekeringan idea ni...
Share:

No comments:

Post a Comment

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.