Followers

Thursday, April 4, 2013

"Hi, nama saya Rayyan! Nama Awak?"

Jarang citer pasal budak ni kan?!
Asek-asek dok citer pasal ABIN ngan adik dier.
Hehehe...

Dok belek entry lelama, hanya ada 2 entry je ako dok selitkan pasal budak ni.
Satu pasal kedatangan dia kat dunia ni.
Dan satu lagi pasal raya bersama-sama.

Ye la, camne la nak bercerita pasal si kenit ni.
Jumpa pun setahun sekali je.
Itupun kejap-kejap.
So, aktiviti bersama memang agak terbatas la sket.

Maka sebab itulah ako jarang sangat bercerita pasal si kecik ni.


"Hai kengkawan aunty. Nama saya Ruzain Rayyan. Umur saya baru nak masuk 2 tahun"


Ni je la satu-satu nya gambar ako berdua dengan dia.
Sebabnya budak ini adalah menyombong dan susah betul nak didekati.

Itulah padahnya klu jarang-jarang berjumpa kan. huhu...
Takpe la, jangan dah besar sok, ko lupa kat makcik-makcik ko, udah la ye.

OK la, tu je nak update!
Hehehe...

Nota Jemari: Tengah kekeringan idea ni...

No comments: