Erkkk BUNYI apa tu??

Slalu tak macam nih...
Slalu mmg ako balik, konpom sengsowang je kat umah..
Tak rasa pape.

Baru je ni ha macam2 bunyi plak yg kedengaran..
Aiyakkk... "bunyik apa plak nih??"
Suspen tau!!

Eeeee tak sumernyer!!
Tinjau kat luar tingkap, takde pape pun..
Suasana mcm biasa je..
TAPI....
iskk seriau dah nih...

Kunci sumer pintu dan tingkap.
Dan terperuk la ako lam bilik ni sampai skrg..
Iskk.... "jangan takut, bunyik cengkerik kot tadi.."
Ye la tu kan...

Doa takde pape laa...
AMIN

Nota Jemari: aiyakk... BOSS dah tahu blog ako daaa...
Share:

2 comments:

  1. alahai.. sian akak.

    akak meh la pindah dok umah erni. senang skit.

    ReplyDelete
  2. erni,
    erk boleh ker?? *sengih*

    ReplyDelete

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.