, ,

Raya - Last Part

Alhamdulilah, akhirnya berakhir sudah perancangan sambutan jamuan raya kat department ako tuk tahun ni. SELESAI! Tak yah pening2 lagi nak pikir pasal raya. FULLSTOP!

Siang tadi kat opis ada jamuan raya. Nama pun jamuan kan, so harus la ada pelbagai jenis makanan. Dan yg best tetap ada laksa JOHOR!! Aiyakk tapi sowi ako terlupa nak snap gambar itu laksa dek kerna excited sangat nak melantak.. muhahahaa.. Pape pun ako tempek jugak la apa yg ako makan tadi. Biasa la, kata tgh berDIET kan, so makan pun ala2 merasa je la. Tarak bleh masuk makanan banyak2.

Ekceli ako takde mood nak citer panjang lebar weii... Kowang layan je la gambar2 ni, ok!

Acara kemuncak jamuan tadi adalah pertandingan membuat popia basah. Macam2 aksi.. Tapi sanggup ke kowang makan? muahhahaaa... Dan ini hasilnya... taadaaa..

Last but not least, Selamat Hari Raya, Maaf Zahir Batin.

Ikhlas dari;
AKO @ RETNA

Nota Jemari: TAMMAT kisah raya
Share:

5 comments:

  1. hencemnya mamat2 sini.. ada kekosongan lg tak? hehehe....

    ReplyDelete
  2. hi retna.. tieha kat K. terengganu.. kerja kat sini.. private company... retna kat area mana

    ReplyDelete
  3. kuina,
    Sumer dah berpunya... :p

    tieha,
    oo kita kat KL.. ;)

    ReplyDelete
  4. wah creative betul peserta2 yg buat popiah tu :)

    ReplyDelete
  5. ehhe dah judge pun by creativity derang ;)

    ReplyDelete

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.