Followers

Thursday, January 8, 2009

Insiden semalam

Macam biasa tepat jam 5 petang ako dah cabot balik umah.
Skrg ni ako park kete kat LRT Sentul ajer. So menapak le ako naik LRT gi opis.
Petang semalam on d way jalan ke lrt bandaraya, tetiba terdengar sore sumbangsih kat sebelah ako menegur.

"eeee masam nya muka!!"

Ekceli b4 sore itu menegur, ako ada gak terpandang kejap empunya sore itu.
Tak terpikir plak akan terdengar sore sumbangsih dari empunya badan.

Hape, kowang igt ako nak jawab balik ke teguran sore itu?? Oh tidaaakkk.... x koser ahkak OK!!
Apa ke bengong empunya sore itu. Takkan la ako nak tersengih sowang2 sepanjang perjalanan ako tuh. Kang x pasal2 ako dicop 'orang bahagia'. Errkkk tidaakkk...!!

Tapi insiden petang semalam cukup membuatkan ako menyampah betul kat itu owang tua!!

Nota Jemari: nak sengih pun kena la tgk tempat.

8 comments:

angah said...

ngeeeeeee..mak angah pesan jgn menyampah kat org tp kekadang tahap gaban punya menyampah tu takleh di kawal :p

retna said...

heehe tapi org yg semalam tu mmg patut dinyampahkan ehhehe.

Masy said...

kene ngurat dgn org tua ke kak? ehehehehhe

AKO said...

haitt caitttt :p

CM said...

wakakakakakakakaaka (ketawa guling2 dari atas bukit sampai bawah bukit, lepas tu guling balik naik atas bukit.. tapi masih tak renti2 juga) wakakakakaaka...

retna said...

CM jahattttt!!!!!!!! bluwekkkkkk :p

CM said...

Tak tahan baca komen Masy tu..hikhikhik (ops... ketawa tutup mulut plak kali nie)

retna said...

uhuwaaaaa....

kijam!! *dush*