Insiden semalam

Macam biasa tepat jam 5 petang ako dah cabot balik umah.
Skrg ni ako park kete kat LRT Sentul ajer. So menapak le ako naik LRT gi opis.
Petang semalam on d way jalan ke lrt bandaraya, tetiba terdengar sore sumbangsih kat sebelah ako menegur.

"eeee masam nya muka!!"

Ekceli b4 sore itu menegur, ako ada gak terpandang kejap empunya sore itu.
Tak terpikir plak akan terdengar sore sumbangsih dari empunya badan.

Hape, kowang igt ako nak jawab balik ke teguran sore itu?? Oh tidaaakkk.... x koser ahkak OK!!
Apa ke bengong empunya sore itu. Takkan la ako nak tersengih sowang2 sepanjang perjalanan ako tuh. Kang x pasal2 ako dicop 'orang bahagia'. Errkkk tidaakkk...!!

Tapi insiden petang semalam cukup membuatkan ako menyampah betul kat itu owang tua!!

Nota Jemari: nak sengih pun kena la tgk tempat.
Share:

8 comments:

  1. ngeeeeeee..mak angah pesan jgn menyampah kat org tp kekadang tahap gaban punya menyampah tu takleh di kawal :p

    ReplyDelete
  2. heehe tapi org yg semalam tu mmg patut dinyampahkan ehhehe.

    ReplyDelete
  3. kene ngurat dgn org tua ke kak? ehehehehhe

    ReplyDelete
  4. wakakakakakakakaaka (ketawa guling2 dari atas bukit sampai bawah bukit, lepas tu guling balik naik atas bukit.. tapi masih tak renti2 juga) wakakakakaaka...

    ReplyDelete
  5. CM jahattttt!!!!!!!! bluwekkkkkk :p

    ReplyDelete
  6. Tak tahan baca komen Masy tu..hikhikhik (ops... ketawa tutup mulut plak kali nie)

    ReplyDelete
  7. uhuwaaaaa....

    kijam!! *dush*

    ReplyDelete

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.