Followers

Friday, January 2, 2009

Jumaat, 26 Disember 2008 - Part 1

Telan panadol active fast 2 biji malam tu, alhamdulilah bangun pagi terasa segar sket. Pening pun sudah hilang. Cuma tinggal saki baki panas masih wujud dalam badan ketika itu. Sedang menikmati sarapan pagi, muncul JUN & Carneyz. Wah semangat nak masuk singapore derang berdua tu.

Pagi Jumaat, kami tiada arah tujuan. Memandangkan ada yang masih belum membeli hadiah, maka kami menuju ke AEON Bukit Indah tuk cari pape yang patot.

Sudah dapat hadiah, jom kita gerak jalan-jalan cari makan. Memasing mengidam nak makan 'ayam penyet'. Maka dibawa nya kami sumer menuju ke bestmart.

Bergambar sebelum melantak.

Sesudah abesh melantak.
Ooo gambar ayam penyek tiada dalam simpanan ako.
Tekak rasa x sedap maka, ako makan pun hanya sket sahaja.
Tapi yang pasti ayam itu terasa ke'tawar'an nya.

Dah kenyang, kami jalan2 lagi. Kali ni ke Sutera Mall plak. Klu x silap tempat favorite si NAD. Kami ke sana semata2 nak bagi ikan makan kaki kitrg. Aiyakkkk.... geli tapi sedap. Ikan2 sudah kenyang, kami plak yg terasa lapar balik. Eh ye ker? muahahaha... On da way balik ke umah LIN, sempat plak kitrg menapau pisang goreng, kopok lekor, air kelapa... etc. Ako mengidam mau makan pisang goreng cicah kicap tapi sangat2 lah kecewa sbb itu kicap tidak menepati citerasa tekak ako.

Kedatangan kak Intan ke umah LIN, mengubat selera tekak ako. Tengkiu kak intan atas cupcakes itu. Sangat2 la nyummyy.....


Aiyak... x sempat nak g umah kak intan. Maybe next time k..

Nota Jemari: kowang sabar menanti je la entri2 ako yek... sambung lagi daa....

4 comments:

SiS-lin said...

nasi ayam penyet yg power tu...tekak ret je yg x sedap tu...ikan mkn kenyang...dn kuah kicap hangit kan...keh3...mcm2 hal hrtu....lotih kan..tp best giler....

AKO said...

yeezzaaaaa.... kenangan terindah tu. Mmg syiok kan LIN... :-)

Nanti kitrg terjah sana lagi yek :p

nike shoes said...

I like your blog

视频斗地主 said...

Although we have differences in culture, but do not want is that this view is the same and I like that!