, ,

Jumaat, 26 Disember 2008 - Part 1

Telan panadol active fast 2 biji malam tu, alhamdulilah bangun pagi terasa segar sket. Pening pun sudah hilang. Cuma tinggal saki baki panas masih wujud dalam badan ketika itu. Sedang menikmati sarapan pagi, muncul JUN & Carneyz. Wah semangat nak masuk singapore derang berdua tu.

Pagi Jumaat, kami tiada arah tujuan. Memandangkan ada yang masih belum membeli hadiah, maka kami menuju ke AEON Bukit Indah tuk cari pape yang patot.

Sudah dapat hadiah, jom kita gerak jalan-jalan cari makan. Memasing mengidam nak makan 'ayam penyet'. Maka dibawa nya kami sumer menuju ke bestmart.

Bergambar sebelum melantak.

Sesudah abesh melantak.
Ooo gambar ayam penyek tiada dalam simpanan ako.
Tekak rasa x sedap maka, ako makan pun hanya sket sahaja.
Tapi yang pasti ayam itu terasa ke'tawar'an nya.

Dah kenyang, kami jalan2 lagi. Kali ni ke Sutera Mall plak. Klu x silap tempat favorite si NAD. Kami ke sana semata2 nak bagi ikan makan kaki kitrg. Aiyakkkk.... geli tapi sedap. Ikan2 sudah kenyang, kami plak yg terasa lapar balik. Eh ye ker? muahahaha... On da way balik ke umah LIN, sempat plak kitrg menapau pisang goreng, kopok lekor, air kelapa... etc. Ako mengidam mau makan pisang goreng cicah kicap tapi sangat2 lah kecewa sbb itu kicap tidak menepati citerasa tekak ako.

Kedatangan kak Intan ke umah LIN, mengubat selera tekak ako. Tengkiu kak intan atas cupcakes itu. Sangat2 la nyummyy.....


Aiyak... x sempat nak g umah kak intan. Maybe next time k..

Nota Jemari: kowang sabar menanti je la entri2 ako yek... sambung lagi daa....
Share:

4 comments:

  1. nasi ayam penyet yg power tu...tekak ret je yg x sedap tu...ikan mkn kenyang...dn kuah kicap hangit kan...keh3...mcm2 hal hrtu....lotih kan..tp best giler....

    ReplyDelete
  2. yeezzaaaaa.... kenangan terindah tu. Mmg syiok kan LIN... :-)

    Nanti kitrg terjah sana lagi yek :p

    ReplyDelete
  3. Although we have differences in culture, but do not want is that this view is the same and I like that!

    ReplyDelete

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.