, ,

Jumaat, 26 Disember 2008 - Part 2

Malam kuar lagi..

Dek penangan kena menghias khemah masa camping nanti, maka memasing sebulat sore setuju tuk cari bahan2 deco. Ntah idea sape la tuh, x pasal2 kita sumer terlekat ke kedai barang2 pengantin. Yang pasti, ako mmg x minat nak borong barang2 deco. Sekadar jadi pemerhati mereka sumer memilih barang2. Sakan tau!!!

shai memilih sesuatu untuk mereka??

Sodep juga memilih sesuatu untuk dia?

Lin mencari sesuatu untuk hubby??

ooooo AKO???
Sekadar menjadi sesuatu di satu sudut.

Apa kah sesuatu itu???

Nota Jemari: oitt dah dah, jom balik!!! Ni sape yang nak kawen ni??
Share:

4 comments:

  1. sambil2 survey brg kawin tu kot...muahahaha...

    ReplyDelete
  2. i agree your idea ! very nice blog

    ReplyDelete
  3. LIN, amboi sape yg nak kawen tuh :p

    ReplyDelete
  4. Some of the content is very worthy of my drawing, I like your information!

    ReplyDelete

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.