Followers

Sunday, January 18, 2009

Selamat Pengantin Baru

Selamat Pengantin Baru buat Aida & Reeza. Moga kekal hingga akhir hayat. Memula cam malas je nak pegi tapi ntah tetiba mood bole berubah. Segera ako sms kiki n umie. Seb baek budak berdua tu OK jer. So, ke majlis kenduri bertiga la kami. Tepat jam 12 tghari, ako dah 'mengutip' kiki n umie. Sampai2 je kat umah pengantin, igt mau jumpa pengantin dulu tapi dia tgh touch2 up lagi. Jadi kita makan dulu..

~muka memasing yang kekenyangan~

Pas makan, igt nak masuk jumpa pengantin tapi masih tgh touch up lagi.. Aiyo bapak lama bertouch up2 nih??!! Adeh, sudah nya kita kasi posing2 dulu ataih pelamin.. Amek berkat, owang kata la kan, bukan ako yg kata ek!!

~posing ayu sket kiki~

~ ngan umie pun kena nampak ayu gak~

Agak2 dah takde owang dalam bilik, segera kitrg terjah bilik pengantin. Ye ye akhirnya tercapai juga hajat nak bergambo sama pengantin. "Aida oo Aida, awak sangat cantek!!"

~sape yg perantin nih???~

~muka2 wajib MSJBOX~

Tengkiu aida sbb sudi jemput kitorang makan kat kenduri awak. So, lepas ni sape pulak yg nak menjemput makan2 yek?!! Selamat Pengantin Baru!! Dapat laki baru.. dan serba serbi nya baru.. muahahhaa...

Harap tunggu si JUN, masih atas katil lagi kot!! cett....

Gambar lain, klik sini.

Nota Jemari: pes warga MSJBOX yg tawen di awal 2009

3 comments:

SiS-lin said...

selamat pengantin baru aida..cntik sngt kamu tu,ret amik berkat skli yer...mudah2han...alah jumpa shai eh,lama x nmpk dia kt msjbox...

retna said...

ahahahaha amek berkat :-D

shai... td pun x sembang sgt

technology said...

dolce bag
dolce gabbana handbags
dolce gabbana bag
dolce gabbana handbag
balenciaga bag