Followers

Friday, February 20, 2009

Apa yang BESAR, apa yang KECIL??

Aritu kat blog kasawari citer pasal panjang kan...
So ni plak kisah BESAR & KECIL...

Kowang x nak try ker??

Nota Jemari: Apa yang BESAR? apa yang KECIL?

8 comments:

SiS-lin said...

ha ni Lin tau nih...msti iklan tempat game kanak2 tu..org kecik leh main,bdk besar x leh main...betul ke?

CT Delima said...

Emm..apa tu erk..x tau arr hahaha

CM said...

salah tu lin. sebnrnya itu adalah papan tanda kat depan umah kecik. undang2 kat umah kecik tu kata buang air 'kecil' bole.. tapi air 'besar' tak bole..sebab namanya pon umah kecik. betul tak ret? :p

Kasawari said...

rasanya ni iklan depan rumah si ret.. dia nak cari jodoh.. so dia nak cari kecik2 jer.. besar2 tak main ler katanya.. wa ka ka

CM said...

pon salah juga tu kasawari.. iklan depan rumah dah betul.. cuma maksudnya jer yg salah..sbnrnya maksud iklan tu kata, kalau nak masuk jumpa ret kene pakai suar kecik.. suar besar tak bole.. hehehe.. ampoooooooon ret!

AKO said...

CM n kasawari,
ewah ewah suka suki je translate sumer kena kat ako ek.. cesssss!!!! kijammmmmm........

kang ako sontot sowang2 jd kecik kang... huh.... kijammmm

kak CT,
kak ctttttt,, tengok derang tu saja suka kena kan kitaa... huwaaaa....

Lin,
apa yg main2 tu lin? aiyoooo.. amma appa...yeneddeii... :p

sishoney said...

alamak.kite xleh baca.kite budak kecik lagi *jelir lidah*

AKO said...

bluwekkkkkk....