Apa yang BESAR, apa yang KECIL??

Aritu kat blog kasawari citer pasal panjang kan...
So ni plak kisah BESAR & KECIL...

Kowang x nak try ker??

Nota Jemari: Apa yang BESAR? apa yang KECIL?
Share:

8 comments:

  1. ha ni Lin tau nih...msti iklan tempat game kanak2 tu..org kecik leh main,bdk besar x leh main...betul ke?

    ReplyDelete
  2. Emm..apa tu erk..x tau arr hahaha

    ReplyDelete
  3. salah tu lin. sebnrnya itu adalah papan tanda kat depan umah kecik. undang2 kat umah kecik tu kata buang air 'kecil' bole.. tapi air 'besar' tak bole..sebab namanya pon umah kecik. betul tak ret? :p

    ReplyDelete
  4. rasanya ni iklan depan rumah si ret.. dia nak cari jodoh.. so dia nak cari kecik2 jer.. besar2 tak main ler katanya.. wa ka ka

    ReplyDelete
  5. pon salah juga tu kasawari.. iklan depan rumah dah betul.. cuma maksudnya jer yg salah..sbnrnya maksud iklan tu kata, kalau nak masuk jumpa ret kene pakai suar kecik.. suar besar tak bole.. hehehe.. ampoooooooon ret!

    ReplyDelete
  6. CM n kasawari,
    ewah ewah suka suki je translate sumer kena kat ako ek.. cesssss!!!! kijammmmmm........

    kang ako sontot sowang2 jd kecik kang... huh.... kijammmm

    kak CT,
    kak ctttttt,, tengok derang tu saja suka kena kan kitaa... huwaaaa....

    Lin,
    apa yg main2 tu lin? aiyoooo.. amma appa...yeneddeii... :p

    ReplyDelete
  7. alamak.kite xleh baca.kite budak kecik lagi *jelir lidah*

    ReplyDelete

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.