Aksi ABIN lagi

ABIN is here!!!
Horeeyyy......................

Tak yah citer panjang2..
Kowang tgk aje la aksi si ABIN nih..
Adusss aritu duduk lam walker, stroller kaki musti terangkat...
Ni nak tido pun, kaki musti nak terkangkang jugak...
Alahaaiii.... ni ikot pangai sape la nih kan???
*jeling mak pak dia la nih .. huhu*

Ishh... jangan sok klu dia dah pandai jalan, mau nya asek terkangkang jugak ker??? erkk gurlpppp.................
Harus lepas ni ako kasi ikat je kaki dia supaya tertutup rapat2... hehee.

ABIN tido mcm owang tua..
Siap ngan bunyi-bunyian lagi tuh...
hehehehe... oppssss ha yg tu konpom bkn ikot pangai aunty nana ek.. :p
ha pangai yg satu tu konpom la turun temurun dari abah eh... opss.. caabotttttttttt

Nota Jemari: suka tgk baby tido.. rasa nak gigit2
Share:

2 comments:

  1. hahaha...tiut belom lg tgk mak cik ret dia tido..cmne ler rupenye...kangkang ke terkiap ek..hahahahaha

    ReplyDelete
  2. oitt oitt kasi dendiam ek.. dushh dushh.... :p jgn kasi bocor kat sini :-D

    ReplyDelete

Penafian @ Pemberitahuan

Blog ini hanya blog personal, hanya cerita tentang diri, family & kengkawan AKO. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di Ako Tetap Ako's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada Ako Tetap Ako's blog.

Sebarang komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Sekian terima kasih.