Followers

Friday, August 14, 2009

Sape soh men gunting?!!

Ini anak kawan ako.
Al-kisahnya ntah mcm mana si kecik ni bole TERmain ngan gunting. Sudahnya sedar tak sedar dia bole TERgunting bibir dia sendiri. Aduss mau x gelabah ibu si kecik ni bila tgk darah byk mengalir dari bibir yg mungil itu. Maka segera la dibawanya si kecik itu ke klinik berdekatan. Sebab kan di klinik itu tiada peralatan untuk menjahit bibir yg terbelah maka disarankan lah kawan ako itu ke spital untuk mendapatkan rawatan selanjutnya. Bergegas la mereka laki bini membawa si kecik ke wad kecemasan Spital Ampang Putri

Tengok la tu, bukan nya takut si kecik ni. Malah mengikut kata ibu dia, tak nangis pun. Bukan main suka plak lagi dia bila dah ada kat spital. Berlari2 ke sana sini. Jenuh doktor dan nurse di situ mau rawat.


Kowang tengok tu, tersenyum2, tersengih2 lagi si kecik nih. Alahaii untung la kawan ako tu dapat anak yg tak banyak karenah. Sangat2 BERANI, KUAT dan berSEMANGAT sekali.


Ok ni selepas selesai 'minor surgery'.

Gud gurl!! "nanti nak men gunting lagi tak?"
Nampak je gunting, terus ko kena babab...
Ha... tau saket dan takut ek!! hehee...



Nota Jemari: ragam budak2..

2 comments:

zaza said...

hehhehee...ganashh betull..bdak kecik nih..aiyooo..macam2 hal hihihihi..budak..budak..comel lak tu..

AKO said...

tu la kan... mcm-macam la kan.. ehhehe takpe sok dah besar dia sedar la tu... ada TANDA :p