Followers

Tuesday, September 8, 2009

Apa jadah pepagi buta kat situ??!!

Samat pagi sumer,

Pagi ni lepas sahur, lepas subuh, ako sesiap terus kuar umah. Lebih kurang 6.15 pagi ako dah terpacak kat LRT Sentul. gurllpppppp!! Apa jadah la pepagi buta dah sampai situ kan?! Arini ntah mimpi apa ako beriyer2 kuar umah awal subuh.

Sudahnya bila sampai je kat lrt, erkk tiada satu makhluk pun kat situ. Aiyooo gurllpp.....


Dah macam dalam filem lak... Sunyi sepi. Klu dalam filem, keadaan sunyi sepi mcm tu slalunya adaaaaa.... erkk tidaakkkk!! choiiiii.... ptuihh...


Sudahnya sampai opis adalah gulap gulita. Tepat 6.40 pagi ako dah terpacak kat situ. Erkk.. ngeri tapi gagah juga la melangkah masuk ke dalam. Dan alhamdulilah selamat ako sampai kat tempat duduk. On pc.... aiyo kita berkebun. muahahahaha

Nota Jemari: sape la yg bawa penyakit kat ako ni ek? *ketuk meja*

7 comments:

Nik Nurehan said...

ish time tu, an duk ZzZzzzz. smbung tido pas subuh. yang akak tpacak depan pintu opis. keke

AKO said...

adeh syiok nya dapat tido time2 skrg ni.. ngantuk plak tetibaa....

Jocko said...

awal nya ko sampai

AKO said...

tu arr pasal..
dan x pasal2 ako mengantuk skrg ni... adehh.

Junaidix said...

sungguh bersemangat waja untuk berkebun! hahaha

apa kata, ko wat "plow" tanah kat depan rumah, then tanam wheat seed kat situ..! muahahaha

Sis-Lin said...

kekeke..pembawak penyakit berjangkit betul..kalah itu H1N1 tau...

AKO said...

Jun,
hahaa klu bola la jun, nak gak ako tanam kat depan umah tuh... :p pastu ako upah ko jadi pekerja ako, ok x :-D

Lin,
tau xpe.. adehh... bahaya nih..